תוצאות לאחר צנתור ראשון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות לאחר צנתור ראשון
    שירן
    01/06/2018

    שלום רב, אבי בן ה70 לאחר צנתור ראשון בחייו בזמן הצנתור הפרופסור אמר לאבי בגלל קושי לחזור דרך הוריד שהעורק הראשי לא טוב כלל ויש עורק נוסף שאותו צריך לפתוח גם כן , בנוסף אמר שצריך לעשות מעקפים ולא צנתור , אבי חשש ממעקפים ולכן סירב והוחלט לעשות צנתור אחד ובעוד חודש אחד נוסף ,אך בעורק הראשי הפרופ׳ אמר שהוא לא יכול לגעת. להלן התוצאות שרשם הפרופ׳ :
    מהלך הפעולה : רדיאלי ימני
    עורק כלילי שמאלי ראשי : אי סדירויות
    עורק שמאלי קדמי יורד : קריבני 70%
    אמצעי 70%
    דיאגונלי 80%
    עורק עוקף : אמצעי 90%
    עורק כלילי ימני : אמצעי 80%
    PDA 70%
    מהלך הפעולה האנגיופלסטית : החולה סירב ל CABG שהוצע כאופציה הנבחרת . לאור סרובו נפתח העורק העוקף עם בלון ובהמשך עם תומך. הפעולה הושלמה עם בלון מסוג NC.
    המלצות:
    PCI לRCA בעוד חודש
    פלביקס לשנה
    מעקב קרדיולוג
    אבא נוטל תרופות באופן קבוע אספירין קרטיה כדור ביום אחרי אוכל , סטטור לוקח בלילה , קיבל מהקרדיולוג לפני הצנתור cardiloc ולאחר הצנתור קיבל פלאביקס , האם זה בסדר לקחת את השילוב של כולם במהלך היום ? האם אפשר לקבל הסבר מפורט על מצבו ?
    אפשר בבקשה לקבל אבחנה נוספת והנחיות להמשך פעולה , האם עדיף ניתוח מעקפים בגילו או להמשיך בצנתור נוסף , אודה לך על היתייחסותך בהקדם , תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות לאחר צנתור ראשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    02/06/2018

    הטיפול התרופתי שציינת מקובל לאחר צנתור טיפולי. אם הרופא המצנתר המליץ על ניתוח מעקפים סביר מאד שזו היתה האופציה ממועדפת לטיפול.
    לא ניתן לתת חוות דעת שניה במסגרת פורום אנטרנטי. לשם חוות דעת שניה אביך צריך לפנות לקרדיולוג עם כל החומר הרפואי מהאשפוז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח מעקפים בגיל מתקדם

    מתעניין
    02/06/2018

    יש איזה אתר אמריקאי, בו אנשים שעברו את הניתוח מחליפים דעות, מספרים איך הם מרגישים אחרי הניתוח. הרבה מהם עברו אותו בגילאי 65++ וגם 80. אז אין מה לפחד, אם אביך יחסית בריא ומתאים לניתוח. עוד כמה שנים התמונה עלולה להיות אחרת לגמרי. דברים כאלה עדיף לעבור כשעוד "צעירים" וחזקים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו