פעימות מוגברות בעת חרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעימות מוגברות בעת חרדה
    אנונימית מפוחדת
    20/06/2018

    בס"ד

    שלום רב דוק,

    בת 33 בריאה בדרך כלל ברוך השם.
    מגיל 18 התחיל תופעת הםעימות המוקדמות.
    סובלת מחרדות וסטרס.
    בעקבות החרדות הייתי ב 12 שנה האחרונים לפחות 50 פעם בחדרי מיון.
    לפניי שנתיים שלוש בערך פלוס מינוס עברתי בירור אקו לב תקין שמהלכו היה םעימה מוקדמת והרוםא מאר שזה כלום.הולטר 24 שעות נצפה םעימה בודדת 1 ממקור על חדרי.בדיקת מאמץ תקינה.א ק.ג כל שבוע בגלל החרדות.טרופונין תקין בכל םעם שמגיע למיון.
    ב 3 שנים האחרונות היו 4 או 5 אירועים של פעימות מוקדמות בצרורות בהתקך הראשון היה לפחות 40 ברצף בשני גם איזה 30 ו בפעמים האחרות 15 20...היום היה 10 ברצף.מודה ומתוודה שסובלת מחרדות סטרס איומים ולא מטופלת.

    להלן השאלות שלי;
    האם חרדה לעיתים היא זו שמזמנת את אירועי פעימות המוקדמות?
    האם חרדה וסטרס ומספיקק שבאה פעימה אחת נבהלים ממנה ואז הם גוררות עוד 10 איתם מהפחד?כי אחריי שהן מפסיקות יש דופק מהיר שבעצם מגיע מהחרדה בזמן שהיה את הפעימות מוקדמות.
    הטם זה מסוכן שהן ברצף ?(לא קורה כל יום אבל יש התקםים כאלה בכל כמה חודשים תלוי במצב הנפשי בדרך כלל בתקופות יותר מתוחות)
    בגדול מרגישה אותם לפעמים יום כן יום לא אולי 5 עד 10 ביום לפעמים נעלמות לחודש חודשיים בתקופות רגועות.
    קרדיוחוג האחרון שנפגשתי איתו אגב הוא מכאן מהפורום דוקטור רוברט הפנר אם אני לא טועה טען שאין בעיה לבבית והכל תקין לפניי בערך 4 שנים שבדק לי בדיקת מאמץ.
    הבעיה שהן מגיעו ברצף שם הפחד הגדול.אבל אם אני נזכרת באירועי הרצף הייתי כשעה שעתיים לפניי במתח וסטרס גדולים

    בבקשה דוקטור נסה להרגיע אותי אני בלחץ.
    נ.ב אחריי כל אירוע שהיה ברצף 30 או 49 פעימות ישר הגעתי למיון ואמרו שהכל תקין לאחר טרופונין וא.ק.ג וצילום רנטגן.
    הממצא הילידי שיש לי כל הזמן בא.ק.ג וזה שנים ככה גלי t הפוכים ב L3 ותמיד הרופא אמר שזה תקין.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעימות מוגברות בעת חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    20/06/2018

    פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה ולא מסוכנת. הן לא גורמות לדום לב או התקף לב. הן עלולות לגרום לחרדה ואז הסמפטומים גוברים אך גם אז אין בהן כל סכנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה אבל אני רוצה להוסיף שאלה

    נטע
    20/06/2018

    תודה דוקטור אבל המק3ים והפעמים דהם באו ממש שניה אחרייה שניה למשך 10 דקות 50 פעם 40 פעם היו פעמים 10 פעמים ברצף כמו היום.זה גם לא מסוכן?כי תמיד בזמנים שזה קרה חוץ מהיום הלכתי למיון ואמרו שהכל תקין.ושהחרשה מייצרת אותם אחד אחריי השניה.
    אני רק רוצה להרגע בקשר לזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני רוצה להתחיל טיפול בחרדה

    אנונימית
    20/06/2018

    פסיכאטר נתן לי אופציה לשתי כדורים שונים ואני צריכה לבחור.
    או פבוקסיל או לוסראל.
    האם עם פעימות מוקדמות מותר לקחת כדורים כאלה זה לא מסוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    20/06/2018

    ניתן לקחת לקחת תרופות אלה גם אם יש פעימות מוקדמות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו