דופק גבוה ותחושת עייפות מתמדת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק גבוה ותחושת עייפות מתמדת
    יעל
    24/06/2018

    שלום,

    אני בת 29, בריאה בדרך כלל.
    מזה זמן רב אני סובלת מאי-נוחות בחזה ודופק גבוה (הכי נמוך שבדקתי במנוחה היה 90 ולרוב זה בסביבות 96) אך לחץ הדם בטווח הנורמה (יש הפרש מועט בין שתי הידיים)... בשנה האחרונה אני מרגישה עייפות רבה גם אחרי שינה, ומזה חודש יש לי סחרחורות ולפעמים התכווצות או כאב ביד שמאל שעוברים אחרי כמה שניות עד דקות והדופק עולה (מעל 100 בדרך כלל)... בנוסף, כל מאמץ פיזי הכי קל מעלה את הדופק מעל 120 ומדרגות ספורות עלולות להעלות את הדופק למעל 130 ואני מרגישה קוצר נשימה רב...

    אני לא יודעת אם הדבר קשור, אך בגיל ההתבגרות סבלתי מאנורקסיה וכרגע אני בעודף משקל קל עקב חוסר איזון הורמונלי (בגלל שחלות פוליציסטיות) לכן אני נוטלת גלולות- יאז, ובנוסף אני נוטלת למיקטל ולעיתים אסיוול (בעבר קיבלתי תרופות פסיכיאטריות רבות)...

    שאלתי היא, ממה הדופק הגבוה, חוסר הנוחות בחזה וההתעייפות המהירה עלולים לנבוע?

    יש לציין, כי טרם הלכתי לקרדיולוג אך יש לי תור בקרוב.

    תודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    24/06/2018

    דופק גבוה יכל להגרם על ידי סיבות רבות: אנמיה, יתר תריסיות, אחוז חמצן נמוך בדם, תפקוד לב ירוד, חרדה, כושר גופני לקוי ועוד. רופא יכל בעזרת מספר בדיקות פשוטות (ברוב המקרים) למצוא את הסיבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו