לחץ דם גבוה או תקין?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ דם גבוה או תקין?
    אמא
    10/07/2018

    במספר מדידות לחץ דם שנעשו לבני לחץ הדם יצא
    140/91 ודופק 114,
    120/93 דופק 101
    145/90 (קצת יותר מתשעים לא זוכרת)
    וכך ברוב המדידות .
    הילד בן 19, מתלונן הרבה על חולשה וקושי במאמץ.
    עשינו בדיקת אקו לב שיצאה תקינה, יש תור לקרדיולוג עוד חודש וחצי ואין לי מושג אם לחץ הדם הזה גבוה ואולי צריך לעשות דיאטה ולמען האמת אני די לחוצה כי הילד סובל מכאבי בטן ואין לי מושג מה קשור למה.
    את הבסדיקות עשינו עקב המלצה של המורים לספורט והמורה המחנכת.
    בגלל שאני בלחץ אני משתדלת לא לדבר על זה עם הילד כדי לא להכניס אותו גם ללחץ.
    כאשר הילד מתאמץ שורף לו מאוד בחזה ועשינו גם בדיקת תפקודי ריאות שיצאה תקינה.

    תודה על מעט הכוונה והסבר וגם שאגיע לרופא עם כל הניירת כי התורים מאוד רחוקים (התחלנו את התהליך בפברואר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם גבוה או תקין?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    12/07/2018

    ערכי לחץ הדם גבוהים במקצת. בשל הגיל הצעיר צריך לעבור ברור לשלול סיבה הורמונלית או אחרת ללחץ הדם גבוה את הברור יכל להתחיל רופא משפחה עוד לפני שמגיעים לקרדיולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו