כמה שאלות, אמא מודאגת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות, אמא מודאגת
    אמא מודאגת
    01/10/2018

    כבר בת 8.
    לפני יומיים ילדתי תינוקת בבדיקה של הרופא כדי לשחרר אותה נשמע אוושה עשו לה אקו לב ונמצא ps מסתמי עם מפל לחצים עד 20 ממ"כ.pR קל.
    עשינו תור ברמבם צריך שנהיה במעקב ונחזור כאשר תהיה בת 3 שבועות.
    אני כל כך מודאגת קראתי הרבה על הבעיה וראיתי שלרוב רק ממשיכים במעקב כמו אחות שלה
    את המוזר אם זה תורשתי אני ואבא שלהן בראים ואין לנן בעיות בלב מבצעים פעילות ספורטיבת תמיד וילדתי 3 לידות באופן טבעי אמא שלי אמרה לי כאשר הייתי קטיה היה לי אוושה אבל לקחו אותו לבדיקה ונעלמה כאשר הייתי בת חודשים ועכשוי אנע בת 31 ואך פעם לא היה לי מקרה אחד עם הלב אן הרגשה אפילו.
    מה הסביות לך
    האם יש לבנות שלי משהו חמור או שזה שכיח
    והאם את ממליץ שנעשה אני ואבא שלהן אקו לב ואם זה לא יוסיף כלום כי אנחנו כבר בגיל התבגרות ואם יש משהו חריג מזהים ואם יש משהו קל אז זה עבר
    לא יודעת אני בהתלבטות ופחד
    הבן הבכור אין לו כלום
    עד מתי הסיכון והמעקב נעשה עד גיל ההתבגרות?
    תודה ומקווה שתבין את הלחץ שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות, אמא מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    01/10/2018

    מדובר במום לב מולד: הצרות של המסתם הפולמונרי בדרגה קלה הסיבה לא ברורה. כיון שההצרות קלה בלבד יש להמשיך במעקב של קרדיולוג ילדים. אם לשאר הילדים שלך אין אוושה לבבית לא סביר שיש להם מום כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלק הראשון שלי ההודעה נמחק

    אמא מודאגת
    01/10/2018

    שלום אני בת 31 יש לי 3 ילדים
    בן 10 ובת 8 ולפני יומיים ילדתי תינוקת
    לבת שלי בת השמונה גלינו בבדיקת שגרתית אצל רופא ילדים בגיל 3 שיד לה אוושה בלב ועשינו בדיקות התגלה שיש לה משהו צר שיוצא מהלב לראתיים לא יודעת את המושג הרופאי כי לא מוצאת את המסמכים ..אבל הגודרה שהיא קל מואד ורק צריך מעקב פעם בשנה וכבר אנחנו 5 שנים הולכים פעם בשנה ויש לה אותו ערך היא כבר בת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    אמא מודאגת
    01/10/2018

    כלומר הבת הגדולה גילנו את זה בגיל 3 והיא היום בת 8 ועד עכשוי אותו ערך יש לה הולכים פעם בשנה
    וגם אתמול נבהלתי שגם התינוקת החדשה
    אני ובעלי בראים ואין לנו בעיות
    אמא שלי אמרה כאשר נולדתי שמעו גם אצלי אוושה אבל אמרו לה לחזור אחרי חודשיים חזרה אצל רופא ממוחה והיא נעלמה ומאז לא היה אף פעם בעיות ואני היום בת 31 בראיה .האם זה קשור או זה מקרים שמתרחשים אצל הרבה ילדים סליחה אבל אני מואד לחוצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    01/10/2018

    אם נראה שלשתי הבנות יש מום מולד זהה- הצרות קלה של מסתם פולמונרי. אין בממצא זה סכנה מידית הוא מצריך מעקב של קרדיולוג ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו