מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הומוציסטאין מוגבר, בעיות לבאייל13/11/2018
שלום
אני בן 48. רזה מאוד עקב מחלת מעי דלקתית.
לא אוכל פירות וכמעט ולא אוכל ירקות.
תזונה לא מגוונת.
לא מבצע פעילות ספורטיבית בגלל בעיה אורטופדית.
אקו לב לפני חצי שנה תקין. אק"ג תקין לפני חודש.
בבדיקת דם שביצעתי היום
הומוציסטאין 12.9 ( נורמה 5-12 mumol/l )
אודה על עזרתך
1. עד כמה העובדה שההומוציסטאין גבוה מגבירה את הסיכון למחלת לב/ כלי דם / אירוע מוחי?
2. חומצה פולית ו B12 שלי בדם תקינים. יכול להיות שחסר לי B6 בגלל התזונה שגורם להומוציסטאין מוגבר. האם כדאי לקחת B6.?
3. מבחינת גורמי סיכון - יש לי לחץ דם נמוך 100-60, משקל נמוך , לא מעשן לא שותה אלכוהול. כולטסטרול 130 טריגליצרידים 130.
מנגד יש לי HDL נמוך 36 , לא עושה ספורט, תת משקל,
הומוציסטאין גבוה. עד כמה אני בסיכון מוגבר במצב כזה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומוציסטאין תוספת נתון
אייל13/11/2018סליחה.
הכולסטרול 130 זה ה TOTAL
ה LDL שלי רק 70.
כמו כן מבחינה גנטית אין משהו חריג במשפחה בנושא הלב.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט14/11/2018הומוציסטאין גבוה הוא סמן לסיכון למחלת לב אך לא גורם למחלת לב לכן הפחתתו לא תורמת להפחתת סיכון למחלת לב.
הכולסטרול שלך נמוך מאד וגם לחץ הדם ולכן הסיכון שלך להתקף לב נמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומוציסטאין, לב, תשובה קצרצרה
אייל14/11/2018תודה רבה!
אם כך, האם אין תועלת בכך שאקח ויטמין B6 להפחית את
ההומוציסטאין? זה לא יפחית סיכון ללבבי / אירוע מוחי?
אז למה מוכרים את כל הכדורים האלה כמו ביקארד טריקרדיה ואחרים להפחתת הומוציסטאין?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט14/11/2018המחקרים שבדקו את התועלת בהפחתת הומוציסטאין על ידי צרוף הויטמינים הללו הראו שאין הפחתה בסיכון להתקף לב בקרב נוטלי הויטמינים.
מוכרים את הכדורים הללו כמו שמוכרים תוספי מזון רבים בטענה שמועילים לבריאות למרות שאין כל הכחה לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נטילת כדורים וקיום יחסי מין
תוצאות בדיקות אקו וארגומטריה - האם יש מה לחשוש?
פיענוח בדיקת אקו לב אישה בת 73
מיפוי לב ו-hot spot במעיים מה זה אומר?
הפרעת SVT היא גורם סיכון בקורונה?
דליפה קלה-בינונית במסתם מיטראלי וקורונה
הידבקות בקורונה וסיבוכים לבביים
האם יש צורך בנטילת אספירין?
וירוס קורונה - אזהרת משרד הבריאות וקבוצות סיכון
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



