האם אי ספיקת לב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אי ספיקת לב
    גלעד
    25/11/2018

    שלום
    אני בן 48.
    בגיל 40 ארגומטריה תקינה.
    לאורך כל השנים כולסטרול כללי נמוך יחסית 150-140
    LDL=70 HDL=40
    סוכר תקין
    רק טריגליצירדים היו כ 10 שנים על 250-300 ואחרי הפסקת מתוקים ירדו ל 150.
    משקל היה תמיד תקין 60 על 1.80 ( תמיד הייתי רזה ).

    לפני 4 שנים היה לי זיהום בשיגלה 10 ימים שלשולים משמעותיים מאוד.
    מאז השתנו לי החיים. פתחתי רגישות להרבה מאכלים כאבי בטן וכו'. עברתי המון בדיקות מחשד לקרוהן ולא נמצא קרוהן ( אמור לעבור בקרוב גם קפסולה ליתר בטחון אבל סיכוי נמוך שזה קרוהן).
    אמרו שכנראה פתחתי post infectious ibs קשה.
    כבר שנתים לא אכלתי כלל פירות וירקות כי גורמים ליותר כאבי בטן ונמנע מהמון מאכלים אוכל תזנה דלה מאוד.
    ירדתי 10 ק'ילו במשקל וכבר שנה שוקל 50 קג על 1.80.
    כעת לראשונה הירידה די נעצרה ומנסה לעלות.

    בשבוע האחרון יש קצת קוצר נשימה כאילו קצת יותר קשה לגמור משפט.
    רופא המשפחה הקשיב לריאות ותקינות.
    אין חום.
    אק"ג השבוע תקין.
    בדיקות דם תקינות.
    יצויין שבוצע אקו לב לפני שנה והיה תקין.

    הרופא אמר שתאורטית מתת משקל ותת תזונה כאלה ( וסביר להניח מחסור בויטמינים ) אפשר לפתח אי ספיקת לב וליתר בטחון יבוצע לי עוד חודש אקו לב.

    רציתי לשאול
    1. האם סביר שפיתחתי אי ספיקת לב? ( לפני שנה אקו תקין אבל מאז שנה על תת משקל קשה ).
    2. אם התחילה להתפתח אי ספיקת לב מתת תזונה האם היא הפיכה וכשאעלה במשקל ובתזונה היא צפויה להבריא?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אי ספיקת לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    27/11/2018

    לפי דבריך בדיקת הריאות עד ידי רופא המשפחה תקינה, במידה ובנוסף אין לך בצקות קרסולים לא סביר שיש אי ספיקת לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי ספיקת לב

    גלעד
    27/11/2018

    תודה רבה על התשובה!
    התחלתי בתזונה מיוחדת ומקווה לעלות בזהירות ובהדרגה חצי קילו בחודש.
    שאלה. אם פיתחתי אי ספיקת לב מתת משקל ( BMI 15.5 )
    ומתת תזונה ( לא אכלתי פירות וירקות שנתיים ועוד דברים בגלל הבטן )
    האם במידה ואעלה במשקל ובתזונה בהדרגה רוב הסיכוי שהלב יחלים מהאי ספיקה ?? ( אציין שוב שאקו לב לפני שנה תקין ואק"ג לפני שבוע תקין )
    זה מצב הפיך ורוב הסיכוי שהלב יחזור לעצמו כרגיל גם אם התחילה אי ספיקה מסוימת?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו