בדיקת מאמץ חיובית ואקו לב במאמץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת מאמץ חיובית ואקו לב במאמץ
    דני
    03/12/2018

    היי, בן 35 מעשן , חפיסא ביום, בריא בדר"כ לחץ דם 120/70 ובמאמץ מקסימלי 160/70 גובה 181 משקל 85 ק"ג. בחודש מרץ האחרון הלכתי לעשות בדיקת מאמץ ואקו לב רגיל, התוצאות שהתקבלו צניחות st אופקיות 1.8 ממ , ללא כאבים בחזה אקו תקין ללא סימנים של אי ספיקת לב, נשלחתי לאקו במאמץ עקב חשד לאסכמיה, כמובן נבהלתי ומיד הפסקתי לעשן , הבדיקה נעשתה אחרי כחודשיים, זאת אומרת חודשיים לא עישנתי, התוצאות של אקו במאמץ, מבחן שלילי זאת אומרת תקין, עם ממצא שלא הבנתי, דלף קל במסתם טריסקופדלי , וצניחות 0.5-1 עולות שנעלמו אחרי כשתי דקות בהתאוששות, והקרדיולוג אמר לי שהכל תקין, שאלה ראשונה: האם יכול להיות שהייתה אסכמיה שנעלמה אחרי חודשיים בגלל שהפסקתי לעשן? שאלה שניה: באקו רגיל הקרדיולוג רשם ללא סימנים של אי ספיקת לב, ובאקו מאמץ רשום דלף קל, מה לא רואים את האי ספיקה באקו ללא מאמץ? כי אקו מאמץ עשיתי פעם ראשונה ואקו רגיל הרבה פעמים מטעמי אישורים לכל מיני ענפי ספורט, ( אני חובבן ) , והאם זה מסוכן לשחק כדורגל או חדר כושר אם ממצא כמו דלפ קל? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    05/12/2018

    דלף טריקוספידלי קל אינו ממצא משמעותי. טוב שהפסקת לעשן יש להמנע מעישון לחלוטין ולתמיד. האקו במאמץ לא הראה סימני אסכמיה לכן לא סביר שהיתה אסכמיה במבחן המאמץ שבוצע קודם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ולא ענית לי על שאלה אחת

    דני
    05/12/2018

    את הדלף קל לא רואים כסימן של אי ספיקת לב? כי אחרי באקו רגיל ומבחן מאמץ הקרדיולוג רשם ללא סימנים של אי ספיקת לב ואקו לב רגיל תקין, רק בגלל הצניחות המשמעותיות הוא שלח אותי לאקו במאמץ. האם זה בסדר לעסוק בספורט עם ממצא הנ״ל? ואת הדלף לא ראו באקו רגיל ? כי הוא רשם בבדיקה ראשונה ללא סימני אי ספיקת לב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    05/12/2018

    דלף קל של מסתם לא גורם לאי ספיקת לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו