תחושת תעוקה בצד החזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושת תעוקה בצד החזה
    משה
    05/12/2018

    שלום דוקטור שמי משה אני בן 31 בזמן האחרון יש לי מן תחושת תעוקה משהו כבד בצד בחזה, לא כואב אבל משהו שלא היה לי, אציין שיש ימים שאין בכלל ויש ימים שיש זה הולך ובא.
    עשיתי אק"ג שהיה תקין, אבל עדיין אני מרגיש את זה.
    בעבר הרחוק עשיתי את כול הבדיקות ארגומטריה אקו הולטר והכול היה תקין לפני שנתיים.
    אני מאוד פעיל בשנים האחרונות עושה המון ריצות ספורט.
    עושה ספורט כמה חודשים ואז מפסיק ועוד פעם עושה עכשיו שאני עושה ריצות עשיתי השבוע כמה פעמים גם בזמן ריצה הרגשתי את הכבדות תעוקה מה שתיארתי לכם זה לא כואב אבל תחושה מציקה כזאת. לפעמים זה מלווה גם בדופק מהיר במנוחה
    מה זה יכול ליהות הדברים האלו שאני חש ???
    לפעמים זה מקרין לי לראש ויש לי מין תחושה של לחץ וסחרחורת
    תודה מראש על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושת תעוקה בצד החזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    05/12/2018

    כדי לאבחן את סיבת הסמפטומים שאתה מתאר יש לפנות לרופא ולהיבדק. לא ניתן לאבחן את מצבך באמצעות פורום מעין זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו