ירידה בדופק וטיפול בקרדילוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה בדופק וטיפול בקרדילוק
    דינה
    08/12/2018

    שלום ושבוע טוב!אני בת 56.מטופלת ע"י קרדילוק 1.25 מ"ג ואמלו 5 מ"ג ליתר לחץ דם.
    לאחרונה מרגישה כאבים בחזה שבאים וחולפים(ממש נקודתיים).לחץ דם מאוזן,א.ק.ג. סינוס.
    דופק בבוקר 52 ,עולה במהלך היום עד ל62-65.
    רופא המשפחה המליץ להפסיק את הטיפול בקרדילוק.היום -10 ימים אחרי הפסקת הטיפול והדופק בכל זאת נע בין 55 לבין 62.
    חשוב לציין שגם בשנים הקודמות הופיעו לי כאבים בחזה .
    בדיקת הולטרה אחרונה נעשתה לפני שנה ושם הדופק נע בין 52 לבין 99.הדופק הממוצע 68.
    באוגוסט 2018 עשיתי אקו שהיה תקין פרט ליתר לחץ ראיתי -38
    בספטמבר 2018 עשיתי מיפוי לב והוא היה תקין.
    הייתי מעוניינת לדעת:
    1. האם במצב המתואר היה צורך להפסיק את הטיפול בקרדילוק?
    2. האם יש צורך בבירור הדופק פרט למה שנעשה השנה?הולטר חוזר או בדיקה נוספת?
    3.האם ירידה בדופק מעידה על בעיה כלשהי?
    תודה רבה.
    בברכה,
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    09/12/2018

    דופק 60 במנוחה הוא תקין ולא מעיד על בעיה. לגבי צורך בבדיקות נוספות יש לשאול את רופא המשפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו