אי נוחות במרכז החזה וקושי נשימתי מזה כשבועיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי נוחות במרכז החזה וקושי נשימתי מזה כשבועיים
    Kolos
    11/12/2018

    בוקר טוב

    אני בחור בן 40, לא שותה ולא מעשן ולא עישנתי.
    עוסק בפעילות :ספורט קבועה. יש לי ליחה כרונית מזה כ 20 שנה.
    בשבועיים האחרונים יש לי קשיי נשימה מסויימים, אי נוחות במרכז החזה, תחושה של חום, לפעמים דופק מהיר נשימות קצרות. וגם בזמן מאמץ קשה לי לנשום.
    אני באופן כלי בן אדם עם חרדות, סטרס ומתח די קבועים בשנים האחרונות.
    רופא אאג טוען שזה משהו אלרגי
    רופא המשפחה שהייתי אצלו פעמיים ובדק אותי טוען שהריאות נקיות וזה לא קשור ללב או לריאות. ואין צורך בבדיקות כלשהן
    וזה קשור כל התחושות לתופעות של לחץ וחרדה בלבד
    ונתן לי תרופה טבעית להרגעה שלא משפיעה
    אני מציין שזה נמשך כשבועיים.
    אודה מאוד לתשובתכם ועזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    11/12/2018

    לא ניתן לאבחן את מצבך באמצעות פורום מעין זה. אם רופא אאג חושב שמדובר באלגיה כדאי לפנות לרופא אלרגולוג. לרופא זה כדאי להגיע עם צילום חזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו