מצב הלב קב המצב התזונתי והתת משקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצב הלב קב המצב התזונתי והתת משקל
    שי
    25/12/2018

    שלום
    פניתי אליכם בפורום בעבר בשל ירידת משקל חדה ( עקב קרוהן ) BMI=15.5 וזה גרם לחולשה ותשישות.
    לפני 10 חודשים אקו לב תקין.
    באחרונה יותר חולשה ודיזינס.
    בדיקות דם תקינות
    אק"ג תקין
    לחץ דם תקין 115-65.
    יש פעם בכמה ימים תחושה של קצת דיזינס שחלילה עלול להתעלף.

    רציתי לשאול .
    1. במידה וחלילה הלב יתחיל לפתח קרדיומיופתיה או אי ספיקת לב עקב המצב התזונתי והתת משקל
    האם הטיפול לכך יהיה ממילא רק לשפר את התזונה ולעלות במשקל? או שיש חשיבות לבדוק כי אם חלילה מתפתח משהו כזה אז צריך עוד צעדים בשביל להציל את הלב?
    2. אם ממילא הטיפול הוא רק לעלות במשקל האם יש טעם לעשות שוב אקו לב לאחר 10 חודשים או שאין צורך?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    27/12/2018

    ניתן לבצע מעקב אחר תפקוד הלב על ידי אקו.
    אבל כדאי להיות במעקב אצל קרדיולוג שיחליט האם צריך אקו ומתי.
    בדרך כלל אם תת תזונה גורמת לירידה בתפקוד הלב אם מבחינים בכך בזמן ומשפרים את התזונה תפקוד הלב ישתפר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו