כאבים בצד שמואל של בית החזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בצד שמואל של בית החזה
    בריג`יט
    02/01/2019

    אני בת 59 מטופלת ביתר לחץ דם, כבר כ 3 שנים שאני מתרוצצת מרופא לרופא, כולל אישפוזים לבירור מקור הכאב שתוקף אותי בצד שמאל של החזה בזמן מאמץ, אכילה, כשקר, או כשאני מתעצבנת.
    הכאב יכול להיות כיווץ או לחץ עם הקרנה לגב הנמשך כ 30 דקות.
    עשיתי בדיקות ללב שזה כולל מיפוי לב, בדיקת אקו במאמץ, צילום וסיטי בית החזה, סיטי עורקי הלב, לשלוש בעיה לבבית והכל יצא תקין, כולל בדיקת גסטרו, כולל .mr.i גבי ועוד ועד היום לא עלו על הבעיה, כולל מרפאת כאב.
    אודה לקבלת תשובה או כיוון למי לפנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    07/01/2019

    אם אקו במאמץ, מיפוי לב ו CT של עורקי הלב כולם תקינים אין מדובר בכאב שנובע מבעית לב. אם גם ברור גסטרו היה תקין, יתכן שהכאב נובע ממתח של שרירים של בית החזה-תופעה זו אינה מסוכנת וניתן לטפל בה בתרופות אנלגטיות כמו אקמול או איבופרופן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו