התרופה ארקוקסיה והתקפי לב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התרופה ארקוקסיה והתקפי לב
    מיכל
    21/02/2019

    שלום,
    האם בנטילה של שבועיים לדלקת בגיד אכילס התרופה ארקוקסיה גורמת להתקפי לב, שבץ ואי ספיקת לב ב 1 מתוך אלף אנשים כפי שמצויין בעלון? או שהנתונים הם על תקופה יותר ארוכה?
    וכל כמה שנים מומלץ לעשות הולטר.. אקו לב.. בדיקת מאמץ אם עשיתי לפני 5 שנים ויצאו תקינות?
    אני בת 38 עם תנגודת לאינסולין, כולסטרול גבוה כמה שנים, לחץ דם מאוזן והסטוריה משפחתית של מחלות לב אב ודוד נפטרו מדום לב בגילאים מאוד צעירים. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    21/02/2019

    ארקוקסיה מעלה במקצת את הסיכון להתקף לב בעקר כאשר הטיפול רציף וממושך -- כלומר במשך חודשים. טיפול קצר של שבועיים לא סביר שיגרום לבעיה.
    הולטר ואקו לב לא מומלץ לעשות באופן שגרתי אלא רק אם יש סיבה רפואית לכך. כן מומלץ להיות במעקב רפואי ולבצע בדיקת סקר ולטפל בגורמי הסיכון כמו הכולסטרול הגבוה לחץ דם סוכרת וכו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו