כאבים בחזה ובדיקת טרופונין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בחזה ובדיקת טרופונין
    מודאגת
    24/02/2019

    שלום רב! אני חולה אונקולוגית. נוטלת קלונקס 0.5 מג מזה כחודשיים וחצי בשל חרדות. מזה כחודש וחצי סובלת מכאבים בחזה ובצלעות עם הקרנות לגב ולעיתים דקירות בצד שמאל. בתקופה זו בוצעו 3 בדיקות אקג שהיו תקינות. אקו לב שהיה תקין. שתי בדיקות טרופונין שהיו תקינות. בדיקת הטרופונין האחרונה הצביעה על מדד 19 אבל אקג שבוצע באותו היום היה תקין. אקו לב שבוצע באותו היום היה גם תקין לשיטת הטכנאית. את האקו הזה לא ראה רופא. האם מקור הכאבים הוא לבבי? טרופונין 19 הוא גבוה ונורא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    25/02/2019

    יש מספר סוגי בדיקות טרופונין ולכל אחת ערכי סף שונים לכן צריך לברר במעבדה בה בוצעה הבדיקה אם היא חורגת מהסף.
    לפי פורום מעין זה לא ניתן לקבוע אם הכאב לבבי או לא. לשם כך יש להבדק על ידי קרדיולוג שקרוב לודאי יעזר בבדיקה כגון ארגומטריה או מיפוי לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו