תסמינים של אוטם התקף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסמינים של אוטם התקף
    אליה
    28/03/2019

    שלום
    אני בן 29
    מה התסמינים לאוטם שריר הלב התקף לב המובהקים ??? הרבה פעמים בזמן האחרון היה לי לחץ בחזה דופק מהיר סחרחורות ועוד.. במספר פעמים בחודשים האחרונים אקג תקין סינוס טכיקרדיה טרופונין תקין צילום חזה תקין, בדיקות דם כלליות +כימיה + הורמונים tsh קטכולאמינים ועוד ועוד בדיקות
    ארגומטריה+הולטר+אקו תקין מלפני שנתיים
    שאלתי אליך מה הם התסמינים המובהקים לאוטם התקף? נניח: הזעה ? קוצר נשימה ? זה התסמינים של ממש? כי בכול התקופה הזאת שלכול הבדיקות ומה שחשתי לא היה לי הזעה,קוצר נשימה, בלבול.
    כן היה דופק מהיר לחץ בחזה שכאמור הכול נשלל.
    אשמח לפירוט מה הם התסמינים המובהקים.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמינים של אוטם התקף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    29/03/2019

    קשהלתאר תסמינים מובהקים לאוטם כיון שאנשים שונים מתארים תסמינים מעט שונים לחלק יש כאב לוחץ בחזה לאחרים כאב ברום הבטן או צרבת או כאב בלסת ועוד לכן אוטם לא מאובחן רק לפי תסמינים אלא גם בעזרת טרופונין ואקג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו