מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בירור לגבי דופק בזמן מנוחהיאיר04/04/2019
שלום
אני בן 34 בריא הדופק שלי לרוב 84-88 במנוחה זה תקין ? חריג? מדאיג ? לא עוסק בספורט קצת עודף משקל..
כמובן שאם אני הולך טיפה או עושה דברים אז הדופק עובר גם ת100 110 ( לא מדבר על ריצה).
בגדול מה אתה אומר על 84-88 ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט04/04/2019דופק 84-88 במנוחה מעט מהיר לאדם בוגר. עודף משקל וכושר גופני לקוי עלולים לגרום לכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדופק מנוחה מהיר פעילות גופנית
יאיר05/04/2019שלום
כמו שאמרתי הדופק במנוחה 84-88 בהליכה הכי קלה 100-110
פעם רצתי ועשיתי הרבה כושר שנים.. היום פחות פעם אני מתכוון לפני חצי שנה יש עודף משקל 11 ק"ג בן 34 הרבה פעמים קורה שהדופק מאיץ לבד במנוחה מ100 ל120 אני רוצה לחזור לריצה פעילות גופנית בחרדה מהקטע של זה שקרה לי בתקופה האחרונה דפקים מהירים של 100 ועד 120 שהתגלו כסינוס קצב תקין אך קצת מהיר בדיקות דם תריסיות וכו' תקין..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה פעילות
יאיר05/04/2019שלום שוב
מה אתה אומר ממליץ לאור הנתונים שהבאתי לך
אני ממש בחרדה מלחזור לפעילות.....
פעם רצתי ריצות כמו כלום 3 4 פעמים בשבוע וזה עשה רק טוב ... אודה לתשבותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך פעילות גופנית
יאיר05/04/2019שלום שוב
נזכרתי לציין שהתחלתי גם ליטול לשבועיים קלונקס 0.5
נגד חרדות, אני יודע שהתרופה קצת מעייפת ההשאלה אם מבחינת הלב והכץגוף בגלל הנטילת כדורים האלו האם מותר לעשות ריצה פעילות גופנית בכלל? אודה לך מראש אם תתייחס לשלושת שאלותיי האחרונים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט05/04/2019כדאי שתפנה לרופא המשפחה שיעריך את יכולתך לבצע מאמץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעילות גופנית לב
יאיר06/04/2019שלום
יש לי יכולות לרוץ אני בן 31 שנים שאני רץ רק בחצי שנה עשיתי הפסקה אני בן 31 ובכללי בריא עודף משקל 14 ק"ג בדיקות דם ועוד בדיקות מקיפות טובות מחכה לתשובת אקו במנוחה שכנראה הולכת לכיוון הטוב ולא השלילי קצב ממוצע 84 כמו שאמרתי
הרבה פעמים הלב מאיץ מעל 100 ומגיע גם ל120 באקג התברר שהקצב הוא סינוס וזה לא מהלב מה עוד שנשללו דברים אחרים,בחרדה מלחזור לריצה עקב התקפי הדופק המהיר שקוראים בתקןפה האחרונה ועוברים את ה100 אפילו שבכולם התבררו כקצב תקין וללא הפרעה השאלה שלי אליך אם אני יחזור לרוץ זה בסדר לא בסדר? לא מצאו לי בעיה לבבית..הקטע הוא חרדתי נטו עקב התקפי הדופק המהיר כמו שאמרתי הקצב הממוצע הוא 84.. מה דעתך כי ידוע שפעילות גופנית היא טובה ללב ולגוף, אם אני יתחיל לרוץ בהתחלה ברור שבקצב של לאט לאט שלארוך זמן אני יבנה אותו תיהיה אם זה בעיה לאור הנתונים שהצגתי לך כעת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט06/04/2019פעילות גופנית חיונית לבריאות כושר גופני צריך לפתח בהדרגה. אם תפעל בדרך זו לא נראה לי שתהיה בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נטילת כדורים וקיום יחסי מין
תוצאות בדיקות אקו וארגומטריה - האם יש מה לחשוש?
פיענוח בדיקת אקו לב אישה בת 73
מיפוי לב ו-hot spot במעיים מה זה אומר?
הפרעת SVT היא גורם סיכון בקורונה?
דליפה קלה-בינונית במסתם מיטראלי וקורונה
הידבקות בקורונה וסיבוכים לבביים
האם יש צורך בנטילת אספירין?
וירוס קורונה - אזהרת משרד הבריאות וקבוצות סיכון
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



