פרולקטין גבוה בדם - התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרולקטין גבוה בדם - התייעצות
    רוני
    10/04/2019

    שלום רב
    נמצא לי ערך גבוה של פרולקטין בדם 1200
    אני אמור לחזור על הבדיקה אם הערך יהיה שוב גבוה
    אז זה מחייב mri ? לשלול גידול הורמנלי ?
    או שאפשר להתחיל טיפול תרופתי
    כי הבנתי שיש טיפול תרופתי נגיד לפרולקטימונה (אם אכן זה זה ) יש ברומוקריפטין קאברגולין ועוד תרופות.
    בדיקות דם תריסיות לב סיטי רגיל ועוד בדיקות תקינות
    כי אני יודע שלצורך ההיפופיזה צריך לבצע mri שניסיתי לברר וחודשים עד שיש תור פנוי כי הבנתי שסיטי זה לא הבדיקה הטובה ושלא רואים תאיזור הזה במוח אני בן 28..
    שאלתי היא אם הערך הגבוה בדם יחזור 1100 נניח זה להתחיל טיפול תרופתי? או מחייב mri ? והאם בכלל ערך כזה מחייב התייחסות אודה לך מאוד על תשובה..
    כי אני חש לחץ בראש תקופה לא כואב אבל אי נוחות
    נוטל קלונקס 0.5 שעוזר מידי פעם........

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    11/04/2019

    פורום זה עוסק בבעיות לב. הפנה שאלתך לפורום המתאים- אנדוקרינולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרוני

    ד''ר מאיה איש שלום
    11/04/2019

    במידה והבדיקה החוזרת מוגברת, אפשר לשקול עקומת פרולקטין אם אתה נמצא בלחץ בזמן בדיקת הדם.
    השקול לטפל הוא קליני אם הפרולקטין גורם לירידה ברמות טסטוסטרון זו סיבה לטפל. בנוסף צריך לבדוק שאין חסרים אנדוקרינים אחרים
    חשוב לבצע MRI לצורך החלטה על המשך טפול במידה והפרולקטין ישאר מוגבר
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו