לחץ דם לא מאוזן- בירור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ דם לא מאוזן- בירור
    לימור
    18/04/2019

    דר שלום אני בת 45 נטלתי עד שלשום נורמיטן פעמיים ביום 25 מ"ג וציפרלקס 10 מ"ג לוקחת כ 7 שנים. הלחץ דם לא ממש מאוזן ויש את תסמונת החלוק הלבן גם במדידות ביתיות גם הולטר מתקשה לעשות . ביום שני הייתי אצל פרופ באופן פרטי שביקש ממני להפסיק את הנורמטין ולקחת לפני השינה 5 מ"ג קרדילוק וציפרלקס ולמדוד רק פעם בשבוע . בבית היה ממוצע 135 על 95 לחץ דם במרפאה היה מאוד גבוה 177 על 128 .
    התחלתי את השינוי והרגשתי לא טוב הדופק והלחץ דם יחסית היה גבוה . הרופא משפחה אמר לי לחזור לקחת בבוקר את ה 5 מ"ג קרדילוק . אני מודדת והוא כל הזמן גבוה ולא ברור לי למה . הרופא אמר לא למדוד אך לא מצליחה להמנע . קופץ לי ל 160 על 110 ולא ממש יורד . השאלה מה לעשות? האם צריך לרוץ לרופא? האם זה בגלל השינוי בכדורים? האם זה בגלל הלחץ שאני נמצאת בו? לא יודעת איך להמשיך מכאן.
    מאוד מודאגת.
    אציין שאקו לב לפני חצי שנה תקין ארגומטריה תקין בדיקות כלליות תקינות .
    פגישה הבאה אצל הפרפ בעוד שלושה חודשים שהבקשה היא לעשות מדידות פעם בשבוע בלבד ולא יותר.
    מפחיד אותי להיות באוויר עד אז.
    אודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם לא מאוזן- בירור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    20/04/2019

    אם לחץ הדם לא מאוזן על ידי קרדילוק בלבד, יש להוסיף לו עוד תרופה להורדת לחץ דם. רוב הסובלים מלחץ דם גבוה צריכים 2-3 תרופות לאיזון לחץ הדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו