מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תעוקה במנוחה האם כמו מאמץ האבחוןאוהד13/05/2019
שלום
אני בן 28
אם עשיתי מבחן ארגומטריה שיצא תקין אם הגעה לדופק מטרה
ללא עדות לאיסכמיה או הפרעות קצב כושר נמוך ביותר לפי המבחן.
ועוד בדיקות אחרות תקינות אקו דופלר במנוחה דם ועוד בדיקות.
אם אני ממשיך לחוש תעוקה שהיא במנוחה אז סביר להניח שזה לא מהלב ? על סמך זה שהארגומטריה הייתה תקינה ?
או שלתסמין של תעוקה כאב במנוחה צריך אק"ג רגיל?האם בדיקת מאמץ שוללת רק תעוקה במאמץ או ששוללת גם תעוקה במנוחה?
או שלתעוקה במנוחה צריך בדיקה אחרת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט13/05/2019אם בבדיקת המאמץ הגעת לדופק המטרה ללא כאבי חזה והבדיקה תקינה מאד לא סביר שאתה סובל מתעוקה ונראה שמקור הכאב בחזה אינו בלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה תעוקה
אוהד13/05/2019שלום
אבל יש מצבים בהם אנשים יעשו עושים מבחן מאמץ כארגומטריה יגיעו לדופק המטרה ללא עדות לאיסכמיה והפרעות קצב לפי תרשים האק"ג שיאשר זאת ועדיין יכולים לחוש בלחץ כאב תעוקה.
ידוע שאק"ג לא תמיד מדייק מה דעתך בעניין זה.
שבפועל התרשים מראה ככה, ואותו אדם חש אחרת
מה דעתך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה תעוקה אודה לך אם תתייחס לשאלה כאן יותר מפורטת כי נזכרתי בממצא חשוב תודה מראש
אוהד13/05/2019שלום
אבל יש מצבים בהם אנשים יעשו עושים מבחן מאמץ כארגומטריה יגיעו לדופק המטרה ללא עדות לאיסכמיה והפרעות קצב לפי תרשים האק"ג שיאשר זאת ועדיין יכולים לחוש בלחץ כאב תעוקה בזמן המאמץ שהם עושים בבדיקה עצמה.
ידוע שאק"ג לא תמיד מדייק מה דעתך בעניין זה.
שבפועל התרשים מראה ככה, ואותו אדם חש אחרת
מה דעתך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט14/05/2019בבדיקת מאמץ יש שני פרמטרים: הרגשת הנבדק ותרשים האקג. אם במהלך בדיקת מאמץ מופיעים כאבי חזה (אפילו אם אין שינויים באקג) הבדיקה לא תקינה ובדרך כלל מפנים את הנבדק לברור נוסף.
אם במאמץ אין כאבי חזה ואין שינויי אקג בדופק מטרה הבדיקה תקינה ולא סביר שיש בעית לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נטילת כדורים וקיום יחסי מין
תוצאות בדיקות אקו וארגומטריה - האם יש מה לחשוש?
פיענוח בדיקת אקו לב אישה בת 73
מיפוי לב ו-hot spot במעיים מה זה אומר?
הפרעת SVT היא גורם סיכון בקורונה?
דליפה קלה-בינונית במסתם מיטראלי וקורונה
הידבקות בקורונה וסיבוכים לבביים
האם יש צורך בנטילת אספירין?
וירוס קורונה - אזהרת משרד הבריאות וקבוצות סיכון
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



