כאב בחזה- חוות דעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בחזה- חוות דעת
    דן
    24/06/2019

    שלום
    אני בן 34 עשיתי בחודש וחצי האחרון אקו מאמץ,ארגומטריה, 8 פעמים אק"ג,צילום חזה, אקו לב במנוחה טרופונין בדיקות דם תריסיות ועוד בדיקות שיצאו תקינות בגלל כול מיני תסמינים של כאב בחזה ודופק מהיר.
    היה גם כמה פעמים דופק מואץ שבאותו רגע פניתי לעשות אק"ג ויצא דופק סינוס תקין רק מעל 100 עד 130 מהיר.
    יש לי שתי שאלות בימים האחרונים בשעות הערב היה לי כאב בחזה למשך שעתיים ושמדדתי דופק היה דופק 76-80 בלי זיעה קוצר נשימה כאבים באיזורים אחרים בגוף או תסמינים של משהו קלאסי האם לאור כול הבדיקות התקינות שעשיתי והכאב שחשתי למשך שעתיים מקורו יכול ליהות מהלב אם מדדים כאלו ?ולאור כול הבדיקות התקינות שעשיתי לאחרונה? כאב בחזה שמקורו מהלב מחייב דופק מהיר ? הזעה ? קוצר נשימה או דברים נוספים אחרים ?
    ושאלה שנייה אני קצת בחרדות לאחרונה וגם נוטל כדורים נגד חרדה
    והבנתי שחרדה יכולה לגרום לכאב בחזה רציתי להבין איך בידיוק?
    נניח שיש חרדה ואז דופק מהיר אז אני מבין שזה הפרשת הורמונים כתוצאה מחרדה ואז נגרם דופק מהיר, אבל איך כאב בחזה יכול להיגרם מחרדה אם בכלל ? אשמח אם תענה לי על כול השאלות
    תודה גדולה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בחזה- חוות דעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    27/06/2019

    אם בזמן ארגומטריה ואקו מאמץ לא היו כאבי חזה והבדיקות היו תקינות לא סביר שסיבת כאבי החזה נובעת מבעית לב. חרדה יכולה לגרום לכל מני ספטומים כולל מחושים בחזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו