קסרלטו ודימום וסתי לאחר פרפור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קסרלטו ודימום וסתי לאחר פרפור
    ליאת
    22/07/2019

    שלום,
    אני בת 39, כשהייתי בת כשנה וחצי, עברתי ניתוח TGA, בהמשך הזמן עברתי מספר צינתורים ולפני כשבע שנים לערך הושתל לי קוצב\דפיברילטור.
    הונחתי לקחת כדורים שכוללים : נאובלוק, ריתמקס ואנלדקס.
    לפני כחודשיים לערך זיהו שעברתי פרפור שנמשך הרבה זמן והוחלט להכפיל לי את המינונים לכדורים שאני לוקחת ובנוסף לתת לי כדור קסרלטו 20 מ"ג פעם ביום.
    כתוצאה מכך אני מרגישה עייפות מוגברת ובנוסף, יש לי התקן שהוסת היתה איתו בקושי יום אחד בלי כמעט דימום וכעת יש לי דימום כבר כמעט 4 ימים בצורה יותר מוגברת.
    2 שאלות לי :
    1. האם עניין העייפות זה משהו שעם הזמן הגוף "מתרגל" אליו וארגיש אותו פחות ?
    2. האם הוסת אמורה גם היא לחזור למצב הקודם או שזה יהיה משהו אחר כל הזמן הזה מעכשיו עם נטילת הקרסלטו ? מצב זה מעיב על איכות חיי בצור המשמעותית ואני מבקשת למצוא פתרון לכך.

    תודה גדולה.
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    26/07/2019

    קסרלטו לא גורם לעייפות ישירות אך דימום עקב קסרלטו יכל לגרום לאנמיה שתגרום לעייפות
    עליך לפנות ליעוץ גניקולוג בקשר לדימום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו