מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- שאלהטליה05/08/2008
שלום רב, אני בחורה נמוכה מאוד. בשנים האחרונות אימצתי לעצמי הרגל - לעמוד מעט על קצות האצבעות כדי לגבוה בעוד ס"מ או שניים. אני עושה זאת כל יום הרבה פעמים ביום כשאני עם אנשים. האם זה עושה נזק? מהו הנזק? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עומס על בהונות
דניאל א. וייס05/08/2008ייתכן שלטווח הארוך עומסי המשקל על הבהונות יתנו את אותותם ע"י כאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירומה ע"ש מורטוןמירי02/08/2008
שלום! האם מטפלים בארץ בנוירומה ע"ש נורטון על ידי מתן זריקות אלכוהול? אם כן הייכן וע"י מי? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נאורומה ע"ש מורטון
ד''ר זאב פלדברין03/08/2008למיטב ידיעתי אורטופדים בארץ לא מבצעים זריקות של אלכוהול .
לגבי פודיאטרים ומרפאת כאב לא ידוע לי מה הם מזריקים אך איני חושב שהם מזריקים אלכוהול .
אורטופדים מזריקם קורטיסון לאזור הנוירומה עם תוצאות טובות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם בכף הרגל סמוך לאצבעותטל01/08/2008
שלום רב. היום נתקלתי בספה עם האצבעות בכף הרגל שלי.. באותו רגע חשתי כאבים עזים ובקושי יכולתי להזיז את האצבעות.. המכה התרכזה לי בשתי אצבעות מהכף רגל.. באותו רגע שקיבלתי את המכה שמתי קרח על זה כמה דקות אבל לאחר מכן זה ממש הכאיב לי אז הפסקתי..לא יכולתי לדרוך על הרגל כמו שצריך, צלעתי כל היום וממש כאב לי למרות שלא נראה לי שזה שבר כי הצלחתי להזיז אותן אבל זה ממש כואב ונהיה לי שטף דם בדיוק מתחת לשתי אצבעות שקיבלתי את המכה, נהיה לי ממש כחול.. שאלתי היא תוך כמה זמן יעבור לי המכה? ואם יש משהו שאפשר למרוח על השטף דם או לשים על המכה שיעבור לי מהר?ואם זה נחוץ ללכת לקבל טיפול רפואי.?. בבקשה תענו לי מהר אני ממש סובלת!! תודה טל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלה בכף הרגל
ד''ר זאב פלדברין03/08/2008לפי תיאורך ישנה סבירות גדולה שכן יש לך שבר או לפחות סדק בבהונות או בעצמות המסרק . המלצתי ללכת לעשות צילום ובדיקה על ידי אורטופד .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בלמיסילעינת29/07/2008
שלום רב, אני מטפלת בלמיסיל מזה 3 חודשים ואיני וראה כל שינוי במצב הפטריה (בציפורן הרגל) האם אמורים לראות שינוי בשלב זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת
ד''ר זאב פלדברין30/07/2008עינת שלום השאלה צריכה להיות מופנית לרופא עור ולא לאורטופד או לפודיאטור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי רגליםשוליבק26/07/2008
אני סובלת כבר שנתיים מכאבי רגלים עזים בשוקיים וכפות הרגלים . בכפות הרגלים אני חשה שריפה וזרמים לאורך כל היום והלילה יותר. ובשוקיים יש לי התכווצויות בעיקר כשאני ישנה . לפני שנה עברתי בדיקת EMG ברגלים והכל היה תקין לעומת זאת בידיים יש לי בעיה בתעלה הקרפלית. מה הסיבות לכאבים אלה ? אני רוצה לציין שאני סובלת יותר מ- 10 שנים מסוכרת מסוג 2 מטופלת באינסולין ולא מאוזנת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי רגלים
ד''ר זאב פלדברין26/07/2008שוליבק שלום
כידוע לך חולי סוכרת בסכנה לפתח נוירופטיה פריפרית כלומר פגיעה תחושתית בכפות הרגלים . הפגיעה שכיחה כאשר הסוכרת לא מאוזנת . יש מקום לשקול בדיקת אמג מחודשת כמו כן בדיקת תחושה ידני. בכל מקרה יש להתיחס לבעיה ולפנות לבדיקה אצל נוירולוג או אורטופד המטפל בכף הרגל הסוכרתית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפורן שנפלהתומר26/07/2008
שלום, לפני כמה שנים עשיתי ניתוח לציפורן חודרנית, ומאז הציפורן קיבלה "טראומה" וגדלה מעוותת, קטנה וחלשה. לפני שבוע קיבלתי מכה באצבע ובמיון הוציאו לי את הציפרון מהשורש לאחר שכמעט ונתלשה בעקבות המכה. מה עליי לעשות כדי שהציפורן תצמח חזקה ובריאה? או שהיא תצמח שוב חלשה מכיוון שהיא בטראומה מהשורש? האם אני צריכה ללכת לפדיקוריסטית רפואית כל שבועיים כדי לסדר את הציפורן? וכמה זמן ייקח לה לצמוח חזרה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ציפורן שנפלה
דניאל א. וייס26/07/2008לאור ההסטוריה שאת מתארת נשמע כי שורש הציפורן נפגעה ולכן יש מקום לשקול הסרתה ועיקור השורש על מנת שלא תצמח מחדש ומאידך לשקול הדבקת ציפורן מלאכותית אם את חפצה בכך.
אגב, תפקידם של כירופודיסטים ופודיאטורים היוא לטפל בציפורן שכזו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב-עקב רגל שמאליעל26/07/2008
ד"ר נכבד, אני כבת 40 סובלת לסרוגין מכאבים בעקב רגל שמאל. הנני מתהלכת עם מדרסים שמייטבים עימי. לאחרונה ובעיקר בגלל הקיץ (סנדלים) הכאבים כמעט בלתי נסבלים ורק כשאני נועלת נעלים התעמלות עם המדרסים המצב משתפר. ברצוני לציין שיש לי קשת עמוקה בכפות הרגלים, (אולפוס), כמו כן הנני עוסקת בספורט באופן קבוע והדבר מכביד עלי מאוד. אגב הרופא האורטופד נתן לי כדורים 10 ימים שלא היטיבו עימי. אשמח לשמוע תגובתך המלומדת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב עקב ברגל שמאל
דניאל א. וייס26/07/2008לפי דברייך משתמע שעם מדרסים טוב לך, אזמדוע אינך הולכת עמם גם בקיץ?
כפי שבעלי המשקפיים אינם יכולים ללא המשקפיים כך בעלי מדרסים אמורים להלך עמם כל הזמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור סדוק שהזדהם.דנהטל26/07/2008
הי לי עור קשה בבוהן של רגל ימין (ללא קשר לציפורן). לאחר זמן ומאחר והזנחתי את הסרת העור, עור זה נסדק ונראה לי שהזדהם (המקום אדמומי, נפוח וכואב. אין הפרשת מוגלה). כבר עברו שלשה שבועות ואין הטבה או תגובה למשחות אנטיביוטיות. מה עושים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עור סדוק
דניאל א. וייס26/07/2008כדאי להראות ולהוועץ עם מומחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בכף רגלליאור23/07/2008
שלום רב, אני בריא ועוסק בפעילות גופנית אינטנסיבית מאוד, כעניין של שגרה. לפני כמה ימים לפתע, החל כאב לא מוסבר בבוהן כף רגל שמאל, לאחר אימון הליכה/ריצה ארוך שעשיתי. יש לי כאב גם כאשר לוחצים על הבוהן מלמעלה, ונראה כאילו היא אדומה/עם שטף דם, יחסית לבוהן כף רגל ימין (בה הכל בסדר). מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיה בכף רגל
דניאל א. וייס23/07/2008ייתכן שיש שטף דם וייתכן שלו (ללא ראיית הבעיה לא ניתן לאבחן)בכל מקרה ברור שיש כאן לחץ על הבוהן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת עור יבש אצל ספורטאיםיפעת הפנר22/07/2008
שלום רב, חברי הינו מאמן טניס ויש לו עור קשה בכפות הרגליים. חברי טוען שהעור היבש מגן על כ]ות רגליו מכיוון שהוא עומד כל היום. האם אתם ממליצים להסיר אתהעור היבש או להשאירו ? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור יבש
ד''ר זאב פלדברין22/07/2008שלום יפעת
באופן כללי במידה ויש עור יבש בכמות גדולה מידי הדבר צביע על עומס גדול במקומות שבהם נוצר עודף של עור יבש . העור היבש עלול להוות גורם בעיתי .
המלצי שחברך יתקין מידרסים מותאמים לחלק את העומס וכן יש מקום לפנות למומחה שיחליט האם יש להסיר את העור או שכמות העור סבירה ואין צורך בטיפול מיוחד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בכף רגל?מורן21/07/2008
שלום, לפני שבוע-שבועיים ,צצה לי מן פריחה קטנה .. (מן שלפוחיות ממש קטנות ואדומות) בכף רגל אחת בלבד. הן מגרדות אבל לא באופן חמור מידיי... האם זו פטרייה? וכיצד ניתן לטפל בזה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פטריה?
דניאל א. וייס21/07/2008יכולים להיות מספר בעיות אחרות שמפחות בעיה דומה
כדאי להבדק אצל מומחה שייתן מענה לבעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופה
זאב09/09/2008שלום אני בן 37 הובלתי לוולפסון לאחר נפילה מגובה הובחן אצלי FRACTURE OF CALCANEUS CLOSED לאחר יומיים נשלחתי לביתי בגלל נפיחות ואמרו לי לחזור שבוע הבא לניתוח אני מאוד מבולבל אני לא כל כך רוצה לעשות ניתוח ואם יש אופציה אחרת ומה ההשלחות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר בעקב
ד''ר זאב פלדברין11/09/2008שבר בעקב
בשברים בעקב כמו בכל שבר אחר ניתן לטפל שמרנית או ניתוחית . יש שברים שהצורך הניתוחי גדול מהאחרים . במקרה של שבר בעקב ההמלצה כיום במידה ויש תזוזה משמעותיתבשבר היא לעשות ניתוח לשחזור פתוח של השבר וקיבוע פנימי . זו ההמלצה הרפואית המקובלת והעדכנית . כמובן שזה לא ניתוח להצלת חיים ולא ניתן להבטיח גם לאחר ניתוח תוצאה של 100% .
לכן ההחלטה על הניתוח היא בעצם שלך כאשר הרפואה מנסה סטטיסטית לתת לך את התוצאה הטובה יותר באמצעות ניתוח. אך גם ללא ניתוח תוכל ללכת ולתפקד .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי שבר בעקב
זאב11/09/2008אם אני לא עושה ניתוח איך הדרך הטובה לטפל ברגל? לשים גבס או פיטרון אחר וכמה זמן ההחלמה בארך? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר בעקב
פלדברין זאב13/09/2008הטוב ביותר להיות במעק של אורטופד מטפל . במידה ולא עושים ניתוח לא חיבים גבס ניתן לעשות פיזיוטרפיה ניתן לקבע ב BRACE מפלסטיק דריכה מותרת כעבור חודשים שלושה כאשר רואים בצילומים סימני חיבור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מכף רגלנעמי18/07/2008
שלום רב , בני בן שבע. ומכפות רגליו ריח לא טוב. הוא מזיע במהלך היום ושהוא חוץ את סנדליו, ריח רע יוצא. מה הסיבה? ומה הדרכים להתמודדות. בברכה, נעמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ריח רע
דניאל א. וייס18/07/2008בעיקר בימי החום והזיעה ההליכה על מנעלים עשויים חומרים סינטטים יש לרוב ריח חריף לא נעים שנלווה.
מומלץ לנעול סנדלים העשויים מחומרים טבעיים ונושמים ולא סינטטי
בכל אופן להקפיד לשטוף רגליו היטב מספר פעמים ביום
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעצמות כף הרגל בקימה משינהשגית18/07/2008
שלום, בחודשים האחרונים אני סובלת מכאבים בכפות הרגליים במיוחד כשאני קמה מהמיטה בבוקר. אחרי כמה זמן זה עובר לרמות סבירות עד כמעט בלתי מורגשות. היה גם חשד לדורבן בגלל דקירה באחד העקבים אבל הצילום יצא תקין. יש לכם מושג מה זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבים בקימה
דניאל א. וייס18/07/2008שלום רב
לפי תאור הדברים אלו אכן סימפטומים של דורבן - ייתכן שזאת דלקת חיכוכית של הפסיה התחתונה.
כדאי לשקול מדרסים עאם לא יחלוף בהקדם
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באצבע כף הרגלאיתי16/07/2008
בן 36, בריא. מזה שנתיים סובל מכאבים באצבע שלישית של כף רגל שמאל בעיקר בהזזה ובלחיצה על האצבע. ביקרתי אצל אורטופד, בוצע צילום רנטגן - ללא הבחנה! מה יכולה להיות סיבת הכאב? טיפול? אני מחפשכתובות של כירופדים/יות באזור השרון\המרכז, אודה על כל מידע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב בבוהן 3
דניאל א. וייס18/07/2008לפי המשתמע יש כנראה בעיה מכנית בצורת הליכתך או באופן ממוקד בבוהן 3.
כדאי לפנות לפוידאטור ולבקש בדיקה ביומכנית שתאבחן את הבעיה ובהתאם לתת לך מענה
לקבל רשימה של פודיאטורים ושל כירופודיסטים - פנה בכתב לפקס: 03-7521672
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף רגל ושוק נפוחותגליה16/07/2008
שלום,שמי גליה,בת 43,שלושה ימים הכף רגל הימנית נפוחה ובצקת וגם השוק נפוחה. עשיתי דופלר אך לא מצאו כלום ועדיין נפוח. מה עושים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נפיחות
דניאל א. וייס18/07/2008גליה שלום רב
חסרים הרבה נתונים וגם בדיקה מעשית כדי לאבחן בעיה.
אין מטרת הפורום לתת דיאגנוזה כללית והיפטתית כי אם לענות על שאלות כלליות.
אני ממליץ לפנות למרפאה ולהבדק
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




