מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- חוסר תחושה באצבעות הרגליםחדווה פישר01/03/2008
שלום, בני החייל חזר לפני שבועיים מאימון מפרך ברמת הגולן בתנאי קור וגשם קשים. לכל אורך אותו שבוע הוא היה עם גרב רטובה, הוא אמנם החליף גרביים כל יום אך אלה היו נרטבות גם הן. כשחזר לבית הוא הרגיש כי האצבות ברגליו מעין רדומות חוסר תחושה מציק. תופעה זאת היא כבר למעלה משבוע והוא אינו חש בשיפור. שאלתי היא אם עלי לדאוג שכן אין זה דבר נורמלי או שזה יחלוף עם הזמן?
בתודה, אושרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תחושה
קרולין צמח01/03/2008ערב טוב אושרה,
לא הייתי דואגת עדיין, אם אין שינוי בצבע הבהונות (צבע כחול כהה נוטה לשחור) ואם אין מחלות רקע כגון סכרת וכדומה, סביר להניח שבנך יחזור לחוש תוך מספר ימים עד שבועיים. לפעמים בשל התנאים שבו הוא חיי בשבועות האחרונים הגוף הגיב בחוסר תחושה, זה יחלוף והכל יחזור למקומו.
שבוע טוב,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר תחושה באצבעות
חיים נוטי30/12/2008הי לבני ארע מקרה דומה. אשמח אם תספרי לי מה הנחו אותך במקרה זה. תודה חיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדרסיםאבי28/02/2008
הפנה אותי אורטופד לעשות מדרסים אצל מירב מה דעתכם עליה
האורטופד שהפנה אותי הוא ד"ר נוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדרסים
קרולין צמח01/03/2008ערב טוב אבי,
יש המלצות טובות עליה, היא עם הרבה ניסיון בתחום עובדת הרבה שנים.
בהצלחה
שבוע טוב,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נירומה על שם מורטוןתומר28/02/2008
שלום רב,
אובחן אצלי (באמצעות אולטרה סאונד) נירומה על שם מורטון. אני סובל מהבעיה הנ"ל מזה שנתיים וחצי ומקל על הבעיה באמצעות מדרסים. לאחרונה אני שוקל הזרקה של קורטיזול.
שאלתי: האם ישנה חשיבות לדיוק מיקום ההזרקה? קרי, האם ההזרקה אפקטיבית יותר כשאר היא מלווה באולטרהסאונד? כמו כן, מדוע טרם מזריקים אלכוהול שנמצא כאפקטיבי בטיפול בנירומה על שם מורטון?
שאלה אחרונה: מה אחוזי ההצלחה בניתוח?
תודה,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניורומה
דניאל א. וייס28/02/2008כדי לשכח כאבים - מזריקים את הסטרואידים. כדי להוציא את הניורמה יש לנתח - אולם (!!!) בהרבה מהמקרים עלולה להווצר פגישה בעצבים שאין חזור ממנה ולכן המלצתי שכדאי למצות הכל לפני שהולכים לניתוח
מדרסים נכונים עם הפרדה של ראשי המטטרסלים (שמתחככים ביניהם וגורמים לבעיה ) הינו הפתרון האולטימטיבי - כל עוד שנכנסים גם לנעליים מספיק רחבות.
רפואה שלימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמורטון נאורומה
ליאה07/11/2008הי תומר, כפי שכבר כתבתי גם אני מאד סובלת מכאבים בכפות הרגליים עקב אבחון של מורטון נאורומה. מדרסים, איפה כדאי לעשות עפ"י הנחיית ומכתב מהרופא? כמה הקלו עליך הדרסים? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 4th toe - עקומהדן25/02/2008
לפני כשלוש שנים עברתי ניתוח באצבע הרביעית של כף הרגל
נולדתי עם אותה אצבע עקומה ועם השנים התחילו כאבים בעת שנעלתי נעליים סגורות
(כאבים בלתי נסבלים - יש לציין) -
בעקבות הניתוח - בו הוסר המפרק והאצבע אוחתה חל שיפור משמעותי במצב, אלא שבשנה האחרונה שוב אני לא מסוגל לנעול נעליים כלל. אשמח לקבל המלצות על דרכי טיפול המוכרות לכם
ואף על כירורגים המתאימים לביצוע הפרוצדורה
יש לציין שהכאב נובע מלחץ ישיר של האצבע כנגד מדרס הנעל וגורם לגירוי עצבי כלשהו המסב כאב רב ואין מדובר במצב בו אני דורך עם אצבע אחת על אצבע שנייה .
בתודה מראש,
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בוהן עקומה
דניאל א. וייס25/02/2008דני שלום
כדי להתחיל וליישר ולתקן או כל דבר אחר, סביר להניח שצריךקודם לראות בדיוק את הבעיה וכן צילומים כדי לקבוע אם צריך ואם אפשר כירורגיה או שניתן להסתפק בבנית אביזר שיעזור לך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בכף הרגלעדי25/02/2008
יש לי פיברומיאלגיה .מטופלת בליריקה . ויש לי כאבים בכפות הרגליים מאמצע הכף לחלק העליון לכיוון האצבעות יש ימים שאני בקושי מסוגלת ללכת או לעמוד על הכפות רגליים . זה בא בהתקפים ונעלם . שמעתי שיש מושג נויורופתיה . למי עליי ללכת כדי לאבחן ? והאם יש קשר לפיברומיאלגיה ? או שזו תופעה בפני עצמה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב
דניאל א. וייס25/02/2008לא בהכרח יש קשר בין השניים.
אולם כדאי להדק אצל ניורופוג ו/או פודיאטור וכן לבצע בדיקת EMG -הולכה עצבית
אז לקבל אבחנה וטיפול בהתאם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעינת24/02/2008
בני שבר את כף רגלו בבית הספר, הוא נעזר בקביים בגלל שהוא מגובס
מנהלת בית הספר מסרבת לקבלו לבית הספר, למרות שהרופא אמר שאין מניעהכל עוד הוא לא דורך על כף רגלו ונעזר בקביים, האם צודק בית הספר שלא יקבל את בני עד הורדת הגבס?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רגל מגובסת בביה"ס
דניאל א. וייס25/02/2008כל עוד בנך נזהר ומסוגל לתפקד עם הקביים איני רואה כל סיבה שתמנע ממנו ללכת לביה"ס
רפןאה שלימה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהירדנה21/02/2008
יש לי דורבן ברגל ימין זה כחודש קיבלתי כדורים אך לא עזרו לי
האם ניתוח עשוי לעזור או שכדאי טיפולים אחרים
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורבן
קרולין צמח22/02/2008ערב טוב ירדנה,
דורבן מטופל במספר דרכים, מדרסים, זריקות סטרואידים, אולטראסאונד, גלי קול לריסוק, ניתוח, כדורים.
אני חושבת שכדאי להתחיל מהקל לכבד, ולנסות דבר ראשון מדרס, יש המון מה לדעת על דורבנים כנסי לאינטרנט וחפשי אינפורמציה כך תדעי יותר טוב מה יש לך ואיזה טיפול הכי יעיל בשבילך. אשמח לראותך במרפאתי ולהמליץ לך על מדרסים נכונים אשר תואמים לרגלך ומצבך.
בהצלחה,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפורן חודרניתמיטל18/02/2008
שלום !יש לי ציפורן חודרנית באגודל למעלה מחצי שנה פניתי לרופא עור והוא אמר לי למרוח קרם איזוגן מדי לילה.אומנם זה מרגיע את הכאבים אך לא מרפא את הציפורן. והכאבים נמשכים.מה עלי לעשות ולמי לפנות...?תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפורן חודרנית
קרולין צמח18/02/2008מיטל ערב טוב,
ציפורן חודרנית היא בעיה שאיננה נפטרת סתם ככה עם משחה או אפילו טיפול אצל פדיקוריסטית.
יש צורך בטיפול כירורגי אשר יטפל בשורש הציפורן ולא תאפשר לציפורן חודרנית לחזור שנית.
www.mypod.co.il
זוהי כתובתי באינטרנט עם תמונות והסבר קל לגבי סוג הטיפול.
אשמח לראותך במרפאתי (אני עובדת עם מכבי) ולתת לך טיפול אחד שיפטור את הבעיה לכל החיים, ללא כאבים.
ערב טוב,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור יבשליאורה17/02/2008
שלום, יש לי יובש בכף אחת הרגליים, איני מצליחה להיפתר ממנו, יש דרכים נוספות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש
קרולין צמח18/02/2008ליאורה שלום רב,
ייתכן שהיובש נובע מחוסר נוזלים בגוף או בשל עומס יומיומי של הליכה ועמידה ואת לא מורחת קרם לחות לרגליים.
אשמח לראותך ולבדוק את בעיה יותר לעומק
יום נעים
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דורבן העקבאדם14/02/2008
אבקש לדעת מה לדעתכם הפתרון לצמיתות נגד דורבן, מה הסיכונים לגבי ניתוח והאם יש סיכוי שהדורבן יחזור שוב?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דורבן העקב
דניאל א. וייס17/02/2008כאבי דורבן ניתן לפתור ע"י מדרסים ביומכניים. לעומת זאת זריקת סטרואידים מקומית אולי תעזור לשכך כאבים לתקופה מוגבלת. איני חושב שניתוח הוא דבר רצוי וכדאי למצות כל אפשרות אחרת קודם
בהצלחה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיפית12/02/2008
אני נוהגת ללכת עם עקבים, בשבועיים האחרונים יש לי כאבים בקרבת אצבעות הרגל. האם זה בגלל העקבים ומה עלי לעשות? אני לא רוצה להפסיק ללכת איתם.
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה
דניאל א. וייס17/02/2008ענית לשאלה בעצמך– כדאי להפסיק ללכת איתם.
בהצלחה
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהיואב10/02/2008
אני גבר בגובה 156 בן 25. החיים שלי נהרסו בגלל שאני נמוך. קשה לי להשיג חברה והדימוי העצמי שלי נמוך מאוד.
רציתי לדעת האם יש פתרון לבחור כמוני? כלומר, האם יש נעלי עקב לגברים או מדרסים מאוד גבוהים שיוסיפו לי עוד כמה סנטימטר לרפואה?
אם יש, אשמח לשמוע היכן ניתן להשיג.
בתודה רבה, כאן מלמטה,
יואב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גובה
דניאל א. וייס10/02/2008ראשית,בטוחני שיש לך הרבה מאוד דברים חיוביים ועל כן החברות האמיתיות תהינה אלו שרואות את גובה הפנימיות שלך ולא החיצוניות.אז לא להתייאש.
לגבי מדרס מגביהה ניתן להשיג בכל סנדלר סוגי הגבהות שונים וכן יש פרסום שראיתי השבוע על סוליות מפלסטיק שמגביהות במספר ס"מ.לא כדאי להשתמש במשהו שעולה על 4 ס"מ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדרס לצליעהשי06/02/2008
היי
דוד שלי בן 50 והייתה לו פעם תאונה ועכשיו יש לו רגל יותר ארוכה מהשנית
הוא ביקש ממני לשאול ולברר איפה עושים נעליים מיוחדות עם מדרס עבה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעליים
קרולין צמח07/02/2008שי שלום,
נעליים מיוחדות ומדרס עבה עושים במכון למדרסים אבל!!!!! שימו לב לאן אתם הולכים ישנם מקומות שיעשו רושם טוב אך אינם מקצועים מספיק. אשמח שתיצרו איתי קשר שאוכל לתת המלצה בצורה מפורטת יותר.
03-6731240
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה עושה
שי07/02/2008אני חושב שהדוד שלי יצטרך נעליים מיוחדות ולא מדרסים
כי הרגל התקצרה באיזה 2 ס"מ ........
איפה עושים את זה באזור הקריות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעליים
קרולין צמח09/02/2008ערב טוב שי,
אינני מכירה מכונים באיזור הקריות רק במרכז.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לקרוליןשי06/02/2008
שלום רב,
אני חושש שיש לי ציפורן חודרנית
אני חבר קופ"ח מכבי ורציתי לשאול האם את מקבלת דרך הקופה?
האם צריך כרטיס או הפנייה?
תודה ויום טוב
שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפורן חודרנית
קרולין צמח06/02/2008שלום שי,
התשובה היא כן, אני מקבלת חברי קופת חולים מכבי צריך רק הפנייה מרופא משפחה וכמובן ביום הפגישה להביא כרטיס חבר גם, אשמח להעניק לך את הטיפול הטוב ביותר במרפאתי.
יום נעים,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שי07/02/2008תודה על תשובתך
אני לומד בי"ם יש פודיאטור שאת ממליצה עליו בי"ם?
אם אין אז ארד למרכז
תודה שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה
קרולין צמח07/02/2008דניאל וייס עובד בירושלים, ומקבל דרך הקופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בכף הרגלערן04/02/2008
שלום אני סובל כבר למעל מחודשיים מכאב בכף הרגל בחלק הקשתי הפנימי התחתון השל כף הרגל .
הכאב מופיע במיוחד לאחר שאני עוסק בספורט ובמיחוד לאחר כדורגל,כנראה וגם אני מרגיש שהכאב מגיע עם תנועת המתחיה אקסטנשיין שמגיעה עם הבעיטה הכדור .
לאחר משחק הכאב הוא חזק מאד ועם הזמן פוחת ופוחת הוא נמצא רק ברגל ימין והוא פוחת גם כשאני נועל נעליים וגדל כשאני הולך יחף.
האם זהו שבר מאמץ או דלקת?
האם ישנה משחה או תרופה לכאב ואיזה טיפול מומלץ.
הייתי במנוחה שבועיים והכאב עבר ואיך שחזרתי לספורט חזר הכאב .
מקווה שתוכלו לעזור לי בתודה מראש ערן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בקשת
קרולין צמח04/02/2008ערב טוב ערן,
לפי מה שאתה כותב נדמה לי שיש לך דלקת בפסיה הפלנטרית (plantar fasciatis) זוהי לדקת שניתנת לטיפול ע"י מדרס, נעל נכונה עיסוי קל וקומפרס של קרח 5 דק' הפסקה ל 15 דק' וחוזר חלילה למשך שעתיים. אבל עם כל הנאמר פה עדיין יש צורך בהבחנה ברורה ומדוייקת שתעשה בקליניקת מומחה, וזאת על מנת לא לגרור את הבעיה הזו למצב קשה יותר, וב' אם אני טועה שתקבל טיפול מהיר וטוב לבעייתך.
אשמח לראותך במידת הצורך אני מקבלת חברי קופת חולים מכבי.
טיפ: נסה לבדוק בגוגל יותר גל הבעיה שציינתי לפניך פה ותראה אם זה דומה למה שיש לך.
ערב נעים,
קרולין צמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



