שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    מיכל
    24/09/2012

    שלום, --עד כמה יש סיכוי לתורשה אם אמי קיבלה את הסרטן בעקבות חשיפה לחומרים רדיואקטיביים? --לפי הכתוב זה אמי נפטרה בשלב הכרוני- רשום מיאלואידית כרוני? פשוט היא נפטרה תוך שבועיים אבל זה הגיוני שלא יהיה לה בגוף שום שינוי בתאי הדם הלבנים ובשבועיים הכול יתפרץ? כי אם זה היה סרטן כרוני שמעתי שאדם יכול לחיות איתו כמה שנים טובות בלי תסמינים, והיא עזבה את אוקראינה ב-85 אז מאז היא חיה עם סרטן? ואיך לא גילו לה בבדיקות ואמרו שרמת תאי הדם הלבנים תקינה? יכול לקרות מצב כזה? --אם היא הייתה למעשה עם סרטן כשהיא הייתה בהריון איתי מה הסיכוי לתורשה כאן? --ושאלה אחרונה- אישה למעשה עם סרטן הדם יכולה להתחיל הריון ולסיימו בתורה סדירה ותקינה, זה הגיוני, או שזה מצדיק את זה שלא היה לה סרטן הדם או שזה היה לה ברמה חלשה, כי היא מתה שנה אחרי ההריון? כי אני יודעת שיש שינויים הורמונאליים שהם היו דווקא צריכים להשפיע על פריצתו של סרטן הדם לא? או שלא תמיד זה קורה... תענה בבקשה על מה שאתה יכול..;) תודה, מיכל מההודעה הקודמת לגבי אמי שנפטרה בצ׳רנוביל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    24/09/2012

    איו מספיק נתונים לענות על השאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו