מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות בדיקת דםענת26/10/2012
שלום,
אני כבת 38. בריאה בדר"כ. לא סובלת ממחלות מיוחדות. לאחרונה חשתי עייפות, כאבי ראש בערבים וחולשה ולאחר שהתגברה החולשה ונמדד לי דופק מהיר מידי עשיתי בדיקות דם.
ממצאי הבדיקה החריגים:
RCB 3.81
המוגלובין 11.6
המטוקריט 35.5
שאר הערכים בספירת הדם תקינים- למשל
MCV 93
MCH 30.4
RDW 11.6
MCHC 32.7
בבדיקה של הכימיה בדם
IRON 31
אבל מצד שני הפריטין 121
FOLIC ASID 5.7
אציין שלפני כ-3 שבועות חשתי נפיחות ורגישות בגרון וכאבים קלים באוזן ימין ובביקור אצל רופא אף אוזן גרון שלל חיידק בגרון ולדעתו זהו חיידק בקישוריות הלימפה ולכן הנפיחות הקלה - לדבריו אין צורך באנטיביוטיקה ויש להמתין כמה שבועות עד שיחלוף מעצמו. יש לציין שהנפיחות אכן פוחתת ככל שחולף הזמן וכיום כמעט ללא כאבים.
האם יש קשר בין הנ"ל לתוצאות בדיקת הדם? ואיך אפשר להסביר את הסתירה בנושא של הברזל והפריטין? מה הסיבה לאנמיה?
אגב מעולם לא היתה לי בעיה של אנמיה עד כה.
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ26/10/2012קרוב לודאי כי מדובר בחסר ברזל
הפריטין יכול להיות גבוה בעקבות דלקת כתגובה
האם יש לכך סיבה? מאחר ואין קשר לדלקת בגרון
דמום מוגבר במחזור או סיבה אחרת? בשלב זה אני מציע לנסות כדורי ברזל למספר שבועות ולחזור על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ענת26/10/2012תודה על התגובה
לגבי דלקת- אין לי דלקת כלשהי עליה אני יודעת. הדבר היחיד עליו יכולתי לחשוב שעשוי להתקשר לנושא של דלקת היה הנושא של הגרון- החיידק לכאורה בקישוריות הלימפה.
אין לי דימום מוגבר במחזור, אבל עכשיו כשאני חושבת על זה כאשר ביצעתי את בדיקות הדם הייתי ביום האחרון של המחזור. האם יש קשר? אבל בכל מקרה אני סובלת כבר הרבה זמן מחולשה וכאבי ראש ללא קשר למחזור...
אם כך מה יכולה להיות הסיבה לתוצאות של הבדיקה?
תודה רבה על ההתייחסות ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ26/10/2012לא ניתן לענות על השאלה במסגרת הזאת
תנסי לקחת ברזל ונראה מה קורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאו.קיי. תודה.
ענת26/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



