טרומבוציטופניה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טרומבוציטופניה
    דפנה
    07/01/2013

    שלום,

    אני בהריון רביעי, שבוע 30.
    לפני כן, שתי לידות תקינות ללא כל בעיה. בלידדה השלישית, בני (עוד מעט בן שלוש) נולד עם 29,000 טסיות בלבד. היה מאושפז עשרה ימים, במהלכם קיבל פעמים תרומת דם ,הרפס וחיידק נשללו והופסק טיפול שהחל באנטיביוטיקה והזובירקס. למעשה עליית הטסיות החלה בסופו של דבר ללא טיפול כלשהו. יצויין כי אני לא סבלתי מטרומבוציטופניה בשלב כלשהו. יצויין כי מאז הכל תקין ב"ה אצל בני.


    לאחר הלידה פניתי לבירור אצל המטולוג שסבר כי לא מדובר בבעיה אימנולוגית ולא ביצענו בדיקת נוגדנים.

    כעת משהלידה מתקרבת, התעורר אצלי חשש בעניין. והאם טוב עשינו שלא עשינו בכל זאת את הבירור.

    האם יש משהו שכדאי/ ניתן לעשות? האם יש המלצות כלשהן לגבי הלידה? האם כדאי לפנות לייעוץ כלשהו (רופא הנשים שלי הסתפק במכתב מההטולוג ולא חשב שיש מקום לבירור נוסף)


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טרומבוציטופניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרומבוציטופניה - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    08/01/2013

    במידה וכל הבדיקות שלך תקינות ובעיקר ספירת טרומבוציטים
    לא נראה לי שניתן לעשות יותר בשלב זה
    כמובן שיש צורך לעקוב אחרי הבדיקות של הרך הנולד
    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו