לימפוצטים וניטרופיליים בבדיקות דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לימפוצטים וניטרופיליים בבדיקות דם
    שרון
    13/01/2013

    שלום רב. בתי בת 17.לפני כחודש עברה מחלת חום ,בעקבות בדיקות הדם האחרונות נוכחתי לגלות כי קיים נתון חוזר ונשנה בבדיקות שלה לאורך השנים והוא מספר לימפוצטים גבוה מהנורמה (בממוצע 45-48 כאשר קו הנורמה העליון הוא 38) וערך הנטרופילים נמוך (סביב 42-43 כאשר קו הנורמה התחתון הוא 49) .ערכים אלה אינם משתנים גם בעת מחלה וגם בזמן שיגרה.מדובר בנערה בריאה בדר"כ אולם עם נטיה להצטננויות תכופות ובתוצאות של חמש בדיקות דם שנעשו בשמונה שנים האחרונות. שתיים מהבדיקות לא נערכו במצב מחלה (לקראת הגיוס וכחלק מבירור הורמונלי).נתון נוסף שהבנתי שהוא רלוונטי,אנחנו ממוצא אשכנזי.האם מחייב בירור המטלוגי?לתשובתך אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימפוצטים וניטרופיליים בבדיקות דם - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    15/01/2013

    במידה והתוצאות דומות בבדיקות חוזרות במשך שנים אין צצורך בכל ברור נוםף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו