מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מבולבלת "תסמונת Q5"avivit01/02/2013
הכל נפל עלי פתאום.
אחרי בדיקות דם וגילוי אנמיה (המוגלובין 10.7), קבלת זריקות וכדורים, ובדיקת מח עצם, התגלה מה שנקרא על ידי הרופאה Q5 סינדרום.
מבולבלת ולחוצה מאד מהכל.
לדברי הרופאה כרגע רק במעקב לגבי ההמוגלובין, שלא יורד, הזמינה אותי אליה בעוד 3 חודשים, אבל אני פוחדת מההמשך.
אם הבנתי נכון, זה מה שהוגדר "קדם לוקמיה", מה זה אומר, הלוקמיה בדרך או שלא חייב להגיע למצב כזה קיצוני?
האם אפשר לחיות עם זה.
אציין שעברתי את גיל ה-50 לא מזמן והאנמיה פרצה רק לפני כשנתיים, לאחר ניתוח קיצור קיבה, למרות שהרופאה טוענת שאין קשר.
אשמח לשמוע כל פיסת מידע
מהמומחים
ממי שחווה את התיסמונת
כפי שכתבתי, אני בלחץ, האם מעכשיו אני צריכה להרגיש ולחיות כבן אדם "חולה".......
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת "תסמונת Q5" - תגובה
פרופ` אלן ברבי02/02/2013כמובן המומחים זה גם האלא שעשו את הבחנה והסבירו לך היטב על מה מדובר!
מה להוסיף? צריך מעקב כדי לראות מה טיב התהליך. אם המוגלובין יורד תוכלי לקבל טיפול חדשני כלול בסל הנקראה רבלימיד שגורם להטבה משמעותית בתסמונת זו.
ההמטולוג שעוקב אחריך יסביר לך גם על זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה רבה על התגובה
avivit02/02/2013הרופאה הסבירה, אבל אני נשארתי עם מליון שאלות.
האם בטוח שהמצב ילך ויחמיר?
האם אם 50 שנה לא קרה כלום, יש סיכוי שגם ב-50 הבאות לא יקרה? (לא שאני מאחלת לעצמי עד 100)
האם אני צריכה להתייחס אל עצמי כ"חולה" מהיום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה רבה על התגובה - תגובה
פרופ` אלן ברבי02/02/2013המחלה קיימת!
צריך לעקוב ולקוות למהלך איטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
avivit02/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



