שאלה לגבי קרשיות בדם, הריון וטיסה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי קרשיות בדם, הריון וטיסה
    מיכל
    21/02/2013

    שלום,
    אני עכשיו מתחילה את השבוע ה-17 להריון, מרגישה טוב, סקירה תקינה ומעקב של של רופא נשים טוב!
    בהריון הקדום היתה לי רעלת הריון, היא אחרי שני ניתוחים קיסריים, בהריון הראשון היתה עוברית קטנה והיתה במעקב צמוד, וגם עברתי בין לבין הפלה (טבעית) בין ההריון הראשון לשני...
    לאור כל הסממנים הללו ביקשתי מהרופא נשים שלי לעשות בדיקה של קרישות דם. הרופא שנים שלי עבר על התוצאות ואמר שהן גובילות (עוד לא קילבתי את כל התוצאות) וגם אמר שכרגע הוא לא רואה סיבה לטיפול.

    חשוב לי גם לציין בעוד מספר ימים אני טסה לאוסוסטרליה ולכן קצת יותר מודאגת שכן מדבור בטיסה ארוכה במיוחד. הרופא נשים אמר לי שאין בעיה עם הטיסה ורק שאקפיד ללכת הרבה ככל הניתן במהלכה.
    למרות שהרופא שלי רגוע היו שאמרו לי שכדאי גם לראות מה דעתו של המוטולוג ולכן אני פונה אלך. אני גם מבינה שיש זריקה שנותנים במצבים של תוצאות גבוהות ואולי כדאי שלפחות אקבל את הזריקה לפני הטיסה הארוכה.
    מאוד אשמח אם תוכל לומר מה דעתך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי קרשיות בדם, הריון וטיסה - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    21/02/2013

    במידה ותוצאות בדיקות הקרישה תקינות אין צורך בטיפול מונע
    רצוי לקום וללכת מספר פעמים במשך הטיסה ואני מניח שאת מודעת לכך
    נסיעה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו