שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אמיר
    03/03/2013

    ביצעתי us צואר
    בלוטת המגן האונה השמאלית מוגדלת עקב קשריות רבות בתוכה האונה הימנית בגודל ובמרקם תקינים עם קשרית הטרוגנית בתוכה בגודל 12 מ"מ.
    באיסטמוס מודגמת קשרית גדולה סולידית ברובה אך גם עם חללים ציסטיים בתוכה,גודל הקשרית 27 על 31 באונה השמאלית מספר קשריות מוגדלות אשר תופסות את רוב האונה השמאלית, בעלת מאפיינים דומים לקשרית באיסטמוס הגדולה בקוטר 30 מ"מ.בקשריות הנ"ל מודגמת וסקוליריזציה בחלקן מעט ערה
    בלוטות לסתיות דו צדדיות
    לאורך הבצואר לא נצפתה הגדלה של קשרי הלימפה

    בניקור fna
    colloid,groups of follicular cells and hurthle cells with focal nuclear atypia,and macrophages present'consistent with atypia of undetemined significance (group 3)
    note: a repact aspirate after an appropriatc interval of observation may be helpful if clinically indicated

    האם מדובר בממצא סרטני?
    האם יש לכרות את אחד האונות במיידי?
    מה הסבירות שממצא זה יהפוך לסרטני במידה ואין ממצא סרטני בבדיקה?
    במידה ולא סרטני האם מומלץ לכרות או להמשיך fna
    האם בדיקת הניקור מהיימנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    04/03/2013

    את השאלה יש להפנות לאנדוקרינולוג ו-או לכירורג מאחר והבעיה היא בבלוטת המגן
    לפי תוצאת הביופסיה לא מדובר בגידול סרטני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו