מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קומאדין וסטרוידים אנאבולייםsmith24/04/2013
שלום לך,
יש לי מוטציה של פקטור V ליידן תורשתי משני ההורים. אני כבר שבועיים עושה זריקות של CLEXANE 80MG פעמיים ביום ומתחיל עכשיו לקחת קומאדין כי היה לי SVT לפני כמה שבועות והיה לי כבר DVT בעבר(לפני כמה שנים), הייתי לוקח קומאדין במשך שנה (לפני כמה שנים זה היה). עכשיו קרה SVT ברגל השנייה, לא באותה רגל, כאשר הייתי על אספירין 100 מג ביום כל יום. אז כנראה שאספירין לא מספיק טוב בשבילי. אני מפתח גוף מקצועי ויש לי תחרות עוד מעט וסטרוידים אנאבוליים הם חלק מהעניין ואי אפשר בלעדיהם.
השאלה שלי אליך היא : מה המינון של קומאדין שעדיף לקחת בזמן שימוש בסטרוידים, כי אני יודע שהם מגבירים את ההשפעה שלו (של קומאדין) ? או שעדיף לעבור לקלקסאן(CLEXANE) בזמן השימוש בסטרוידים אנאבוליים, אם כן אז באיזה מינון ?
בגדול אין לי בעיה להשתמש קבוע ב-CLEXANE פשוט הבעיה שהוא יקר וקומאדין יותר זול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קומאדין וסטרוידים אנאבוליים - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/04/2013לא נראה לי מוצדק לעבור לקלקסן
מינון הקןמדון תלוי בתוצאת ה-INR* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעל איזה INR עדיף להישאר
smith24/04/2013שאלה האם סטרוידים אנאבוליים לא מגבירים את ההשפעה של קלקסן : הוא מושפע מהם איכשהו או לא ? יש סיוכי לדימום ? והשאלה הכי חשובה על איזה INR אני צריך להיות בגדול בתור טיפול מונע, זה חיייב להיות יותר מ-2 או יהיה מספיק להישאר בין 1.5-2 ?
אגב תודה רבה לך על הייעוץ שלך, זה עוזר מאוד.
P.S. שמעתי יש תרופה בשם "פרודקסה" שזה כמו קומאדין, רק לא צריך כל הזמן לבדוק INR וזה בטוח לחלוטין כמו קלקסאן. אבל אין את זה בסל הבריאות. יש תרופה כזאת ומתי היא תיכנס לסל הבריאות יש לך מושג ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעל איזה INR עדיף להישאר - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/04/2013יש אבל רק במקרים מיוחדים. INR רצוי בין 2-3
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



