בדיקות קרישה לאחר הפלות חוזרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות קרישה לאחר הפלות חוזרות
    City girl
    16/05/2013

    ערב טוב
    בתאריך ה 15-3-13 עברתי הפלה טבעית ... השק יצא בבית, נסעתי למיון נשים ושם אמרו שיש עוד הרבה קרישי דם והוחלט לתת לי ציטוטק. לאחר שבוע בבדיקת אולטרסאונד עדיין היו הרבה שאריות וקיבלתי כדורי מטרוגין. לפני שבוע בתאריך ה 5-5-13 הפסיק הדימום מההפלה( שהיה על בסיס יומיומי)
    כיוון שזו הפלה רביעית נשלחתי לבצע בדיקות קרישה( ההריונות שהושגו דרך טיפולי פוריות)
    כשבועיים לפני ההפלה האחרונה עברתי ניתוח חירום של אפנדיציט שהסתבך עם זיהום בבטן ובאגן.
    נאמר לי שיש לחכות 3 חודשים מתאריך ההפלה /ניתוח כדי לבצע את בדיקות הקרישה... שאלתי - ממתי אני מתיחסת לתאריך ההפלה? מהיום שיצא השק... או מהיום שהפסיקו הדימומים( כחודש וחצי לאיר נפילת השק) ?
    אשמח לתשובה זריזה... תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות קרישה לאחר הפלות חוזרות - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    16/05/2013

    לשאלה זו גם אני לא יודע . בעצם זה לא חשוב תחכי 3חודשים.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו