תאי פלזמה בדם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תאי פלזמה בדם
    אורית
    19/06/2013

    בת 28, בריאה בד"כ. בבדיקות דם שגרתיות שנעשו כ5 ימים אחרי מחלת חום (חום גבוה, שילשולים) נמצאו 3.4% תאי פלזמה בדם (במשטח ידני, כשהערך הרצוי הוא 0-3), 24% ניוטרופילים ו60% לימפוציטים.
    כמות תאי הדם הלבנים והאדומים וגם הטסיות בנורמה.
    בכל מקום באינטרנט שבו אני קוראת על תאי פלזמה, מדברים על סרטן. רופאת המשפחה שלי אמרה שלדעתה זה בגלל הווירוס שהיה לי (אכן המשכתי להרגיש רע במשך עוד כשבוע אחרי הבדיקה).
    בדיקות הדם האחרונות שעשיתי לפני כן, היו לפני 4 חודשים ושם הכל בנורמה (אין תאי פלזמה, לימפוציטים וניוטרופילים בנורמה).
    האם לדעתכם תאי הפלזמה בדם באמת יכולים להיות כתוצאה ממחלה חולפת? האם כדאי לבצע עוד בדיקות? הרופאה לא הסכימה להפנות אותי להמטולוג.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תאי פלזמה בדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאי פלזמה בדם - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    20/06/2013

    יכול להיות קשור למחלה ווירלית.
    אם הדם חזר לנורמה זה בסדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו