ירידה ב-WBC... עזרה דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה ב-WBC... עזרה דחוף!
    הודיה
    25/06/2013

    כחלק מבדיקות מעקב אחר תפקודי כבד (אנזימים) שהתגלו גבוהים מחודש מרץ ויורדים בהדרגה (עדיין לא נמצאה הסיבה לעלייה), חלה ירידה בלויקוציטים. להלן הבדיקה האחרונה:
    WBC= 3.5
    M/μl 4.60 RBC
    g/dL 12.9 HB
    % 37.0 HCT
    2.9 HCT/HGB Ratio
    fl 80.3 MCV
    pg 28.0 MCH
    g/dl 34.9 MCHC
    % 14.5 RDW
    fl 7.3 MPV
    % 16.8 PDW
    K/μl 222.0 PLT
    % 48.5 NEUT%
    % 40.1 LYM%
    % 8.1 MONO%
    % 2.9 EOS %
    % 0.4 BASO %
    K/μl 1.4 LYMP.abs
    K/μl 1.7 NEUT.abs
    K/μl 0.30 MONO.abs
    K/μl 0.1 EOS.abs
    K/μl 0.00 BASO abs
    במספר ספירות דם אחרונות משלושת החודשים האחרונים הלויקוציטים היו בין 3.4 ל-3.6.. בעבר לויקוציטים היו תקינים ואין סיכוי ללויקופניה אתנית... מה הגורם האפשרי לירידה זו?
    אני לחוצה מאד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה ב-WBC... עזרה דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תגובתך.. שאלה נוספת ברשותך

    הודיה
    26/06/2013

    האם לחץ ומתח נפשי גדול (בהחלט גדול) יכול להשפיע על מע' החיסון בכלל ועל לויקוציטים בפרט?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו