מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- g6pdמקסים13/07/2013
לפני שבועיים רופא יביא לי OFLOXACIN 2 טבליות ביום וביום ה רעביעי לאחר לקיחת כדור לאחר 1.5 שעה יתחיל רעד של שרירים ,ולפני זה היה לי משהו כזה לאחר קמח סויה עם היפוגליקמיה.(כמה פעמים במיון ראו המוליזיז +++) ולפעמים המוגלובין 17.5 אפילו 18 היה.עשיתי בדיקת דם לאנזים הG6PD לאחר 2 ימים לאחר רעד האחרון -קיבלתי תשובה 12 ביחד עם זאת המוגלובין היה 15. לעומת 16.5 שבוע הבדל בין התוצאות.שאלה 1 :
האם אני צריך לחזור על הבדיקה לאנזים אם כן,לאחר כמה זמן לעשות אותה?
2.האם חוסר אנזים יכול לעשות השפעה על EEG ׁׁ(ללא דיאטה) למשל אצלי רק בלילה לא היה תקין.
3.כמה זמן יכול לקחת שהגוף ירפא את העצמו כי אני לא ידעתי שיש לי בעיה הזאת וטיפלו כאילו אפלפסיה.(לפחות תרופות נגדה לא לקחתי יותר מ10 שנים.וכמובןן לא שמרתי דיאטה .אני יגעתי לשטן כהה וכאבי בצד כבד וכליות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר g6pd - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/07/2013שאל ה לא ברורה
רצוי לחזור על הבדיקה ללא כל קשר לארוע כלשהוא
במידה ויש עדות לחסר באנזים G6PD צריך לקבל רשימה מאיזה מאכלים
ותרופות יש להימנע על מנת למנוע המוליזה
אין לכך כל קשר ל-EEg* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהg6pd - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/07/2013שאל ה לא ברורה
רצוי לחזור על הבדיקה ללא כל קשר לארוע כלשהוא
במידה ויש עדות לחסר באנזים G6PD צריך לקבל רשימה מאיזה מאכלים
ותרופות יש להימנע על מנת למנוע המוליזה
אין לכך כל קשר ל-EEg* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



