בדיקות חריגות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות חריגות
    עדי
    21/07/2013

    שלום.בת 33 ברקע:אנמיה, תלסמיה מיינור ושחפת ריאתית שטופלה לפני 7 שנים(מאז במעקב ריאתי והכל תקין).כמו כן בבדיקות שנעשו דרך הקופה לפפני מספר חודשים נמצא כי IGG אצלי גבוה וכן PROTEIN TOTAL B גבוה.מזה תקופה ארוכה איני חשה בטוב:דופק מהיר, עייפות, קוצר נשימה וזיהומים חוזרים.הופניתי למיון ושם נערכו אקג-יצא תקין ובדיקות דם שהראו:
    WBC 15 גבוה
    NEUTRO 88 גבוה
    LYMPO 8 נמוך
    אך המדאיג מכל הוא CRP)HS( שיצא 17.5 כשהערך המקסימלי אמור להיות 5
    לפני ארבעה חודשים גם הייתי במיון והתקבלו אותן תוצאות של WBC NEUTRO LYMPO ואילו אז הערך של CRP היה 10.3
    במיון לא התייחסו כלל לתוצאות אלו וטענו כי הכל תקין וסתם מדבור במשהו ויראלי.
    האם CRP גבוה בשילוב הממצאים הנל לא מדאיגים?? עלולים להעיד על ממאירות ומחלות רציניות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות חריגות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות חריגות - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    24/07/2013

    CRP מוגבר נובע מתהליך דלקתי כל שהוא. רצוי מעקב רופא פנימי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו