בדיקת קרישיות יתר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת קרישיות יתר
    בת 18
    23/07/2013

    לפני כחצי שנה התחלתי לקחת גלולות למניעת הריון.הגלולה הראשונה מסוג "שלי" גרמה לי לתחושת נימול ברגליים ולקראת סיום החפיסה התחיל נימול גם בידיים.במשך כל החודש הייתה לי תחושה כללית רעה מאוד.לאחר סיום החפיסה יידעתי את רופא הנשים שלי והפסקתי לקחת את הגלולה.לאחר הפסקה של חודש התחלתי לקחת גלולה בשם "מרסילון" אותה נתן לי רופא הנשים.
    גם הגלולה הזאת עשתה לי נימול אבל קל מאוד ברגליים.לקחתי את הגלולה במשך חודשיים והפסקתי גם אותה.
    כרגע,אחרי כמה חודשים ללא גלולות,הופיעו לי סימנים סגולים על הרגליים מבלי שקיבלתי מכות והיה לי כאב בגב כף היד שלי כאילו משהו לוחץ שם,יום לאחר מכן ראיתי סימן כחול.
    כשבוע לפני הופעת הסימנים הכחולים הייתי בשדה תעופה והחזקתי את תיק הגב שלי בתנוחה לא טובה במשך כחצי שעה.אחרי חצי שעה הורדתי את התיק מהכתף והייתה לי תחושת נימול איומה שנמשכה כחמש שעות.
    לאור זאת עשיתי בדיקת קרישיות והיא יצאה תקינה.
    יכול להיות שיש לי בעיית קרישיות מסוג שלא נבדק בבדיקת הדם או שכל מה שציינתי הן תופעות נורמליות ואין לי בעיה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת קרישיות יתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת קרישיות יתר - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    24/07/2013

    הסמנים שציינת לא ספציפים ולא מתאימים לקרישות יתר. הבדיקות תקינות. צריך לשכוח את הנושא !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו