מתיחת עצבים ואנימיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתיחת עצבים ואנימיה
    ראמי
    14/08/2013

    שלום
    מאז שהגעתי לגיל ההתבגרות וכל בעם שאני הולך להתאונן סובל מדפיקות לב והפרעה במערכת עצבים עד לאחרי שפיכה היתי סובל מ סחרחורת בחילות הקאות ושלשולים (לפעמים ובזמן אוננות במצב עמידה ואחרי שפיכה ואחרי הבחילות היתי מייד הולך לשכוב על המיטה לא היו לי הקאות אבל סבלתי משלשולים)
    1- שאלתי היא האם אני סובל מדפיקות לב כתוצאה מתח עצבים (בגלל המחלה שלי היתי סובל מאי ספיקת כליות כרונית ועכשיו אני מטופל דיאליזה)
    או זה בגלל האנימיה שסבלתי מקודם ידוע שאנמיה גורמת לדפיקות לב (האם הימוגלובין ברמה של 12,5 אומר שאני סובל מאנימיה)
    יש לציין פעם המוגלובין עלה ל13,3 לא סבלתי מדפיקות לב ומ......
    פעם קיבלתי צמחים להרגעה שמשתמשים עם סלטים (פטרוזיליה) לא היו לי דפיקות לב
    2- הגעתי לשלב דיאליזה ועדיין סובל ממתח והימוגלובין נע (6,5-8.5)האם מתח עצבים ומצב שלשולים יכול להשפיע על רמת ה׳ הימוגלובין אני משלשל לפחות 3פעמים ביום
    (ניתן להזכיר שרמת ויטמינם תקינה ברזל תקין מקבל אראניסב במינון 200 ספירת דם תקינה בדיקת מיח עצם תקינה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתיחת עצבים ואנימיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתיחת עצבים ואנימיה - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    14/08/2013

    על השאלה הראשונה אין לי מה לענות
    אם רמת ההמוגלובין כרגע נמוכה עליך להתייעץ
    עם הנפרולוג אולי צריך להעלות את הארנספ ו/או
    לתת יותר ברזל לוריד
    כמוכן יש לנסות לבדוק למה אתה משלשל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו