בעייה המטולוגית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעייה המטולוגית
    אילנית
    21/09/2013

    לאחרונה בצעתי בדיקות דם כאשר הנתונים היו:
    wbc-4.43
    rbc-4.35
    hgb-12.8
    hct-3.8
    mcv-87.4
    mch-29.4
    mchc- sd-44
    rdw-cv-13.8%
    pdw-12.9
    mpv-10.6
    p-lcr-30.6%

    neutrophils-37.7% מתחת לנורמה מתחת לסוגריים
    lympohcytes-51.5% מעל לנורמה מעל הסוגריים
    phosphorus-4.6 מעל הנורמה מעל הסוגריים
    total protein- 6.48 מתחת לנורמה מתחת לסוגריים

    בדיקה נוספת שבצעתי לפני שבועיים זמן דמם בבית החולים כאשר התוצאה היא- 4.5 הגבול העליון ביותר.

    בנוסף אציין שיש לי סימנים כחולים כל פעם על הידיים והרגליים ללא מכות
    ועל הידיים אכימוזות שבאות והולכות וחוזר חלילה.

    מה המשמעות של הנתונים שציינתי האם זו מחלת דם המטולוגית? האם סרטן חלילה או משהו אחר

    אשמח לתשובות מלאות- מודאגת מאוד
    חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייה המטולוגית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה המטולוגית - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    22/09/2013

    ראשית חסרה ספירת platelets
    שנית התוצאןת לא מדאיגות
    בכל מקרה כדאי לבקש לבצע בדיקת מנגנון קרישה מלא
    לברר האם יש סיבה לנטיה לדמם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו