אני לא יודעת אם יוכלו לעזור לי פה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני לא יודעת אם יוכלו לעזור לי פה
    גל
    03/10/2013

    אני בת 18.6 , אני כבר תקופה ארוכה כמעט חצי שנה מרגישה ממש רע אני לא מתפקדת לא עובדת הרבה במיטה , אבל אני רוצה לאתר מה שאני מרגישה : התחילו לי סחרחורות לפני כמה חודשים החדר זז לי שאני מזיזה את הראש , אני מרגישה חוסר יציבות הרבה כמעט כל יום , אני עייפה כל הזמן , אני מרגישה חולשה , הדופק שלי כל הזמן מהיר ! אני חיוורת אני לפעמים מרגישה תחושת פרה עילפון , שאין לי חמצן בראש ,קשה לי לעשות ספורט כואב לי הראש לעיתים קרובות החולשה כל הזמן נמצאת אבל , לפעמים תחושת בחילה , אני ממש לא מצליחה לתפקד , ואני רק בת 18 למה אני מרגישה לא חיונית וכמו זקנה , עשו לי MRI , אקו לב לחץ דם ,eng , שיצאו תקינים , עשיתי בדיקות דם מקיפות ובדקתי גם את מחלת הנשיקה , ana, בלוטת תריס ועוד , הדברים שהיו לא תקינים זה crp שיצא 0.60 ופרוטאין טיפה גבוה הרופא משפחה אמר שזה אולי בגלל הכאב גרון שיש לי עכשיו , אף אחד לא מצליח לעזור לי ולפתור את הבעיה אני מפסידה את החיים שלי בכלל זה ולא מתקדמת , ממה זה יכול להיות ?? אפילו ההורים שלי מיואשים ולא עוזרים לי כבר !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי ?

    גל
    03/10/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא יודעת אם יוכלו לעזור לי פה - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    04/10/2013

    לצערי זה לא הפורום המתאים עבור הבעיות שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו