מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אנמיה ותלסמיהדניאל03/10/2013
שלום,
בריאה בת 44, 3 לידות רגילות. סובלת מאנמיה מזה 8 שנים. להלן חלק מתוצאות בדיקות הדם:
HB-10.8 , עלה מ 10.6 ב 2012, 10.4 ב 2011 . לוקחת 2 כמוסות ברזל סולגאר ביום כשנה.
Ferritin-13 , עלה מ 9.
Iron-111, עלה מ 25.
Transferrin-243, ירד מ 365.
WBC-5
NEUT%-58.3
NEUT.abs-1.6
LYM%-32
LUC%- 1.9
MONO%-6
MONO.abs-0.3
EOS%-1.6
EOS.abs-0.1
BASO%-0.2
BASO.abs B12-184
Folic acid-35
Celiac screen-1.2
רחם ושחלות תקינים באולטראסאונד.
1. האם התוצאות מצביעות על תלסמיה מינור? אבי נשא תלסמיה.
2. האם להמשיך לקחת ברזל באותו מינון?
3. המלצות תזונתיות או רפואיות כלשהן להמשך?
כמובן שאני במעקב רופא משפחה, אעריך את המלצותיכם בנוסף.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה ותלסמיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ03/10/2013בהסתכלות ראשונה נראה כי מדובר בחסר ברזל
האם יש איבוד דם מוגבר במחזור??
לשלול תלסמיה יש צורך בבדיקות נוספות כמו למשל
MCV MCH ואלקטרופורזה של המוגלובין
וכמובן מהו המוצא המשפחתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה ותלסמיה - תגובה
דניאל03/10/2013תודה על תשובתך פרופ' רחמילביץ'.
להלן התוצאות המלאות כולל אלקטרופורזה שמשום מה נשמטו מהודעתי הראשונה:
HB-10.8 , עלה מ 10.6 ב 2012, 10.4 ב 2011 . לוקחת 2 כמוסות ברזל סולגאר ביום כשנה.
Ferritin-13 , עלה מ 9.
Iron-111, עלה מ 25.
Transferrin-243, ירד מ 365.
WBC-5
NEUT%-58.3
NEUT.abs-1.6
LYM%-32
LUC%- 1.9
MONO%-6
MONO.abs-0.3
EOS%-1.6
EOS.abs-0.1
BASO%-0.2
BASO.abs B12-184
Folic acid-35
Celiac screen-1.2
ולשאלותיך:הדימום במחזור איננו אחיד, אמי ממוצא אשכנזי ולאבי תלסמיה מינור.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה ותלסמיה
דניאל03/10/2013ישנה כנראה בעייה טכנית כלשהי והנתונים שאני כותבת נשמטים.
אנסה שוב:
HB-10.8
Ferritin-13
Iron-111
Transferrin-243
MCV-76.9
MCH-24.4
MCHC-31.8
RDW-14.2* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה ותלסמיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ04/10/2013כדאי להמשיך ברור מעבדתי לתלסמיה (אלקטרופורזה של המוגלובין)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



