עירוי ברזל עקב אנמיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עירוי ברזל עקב אנמיה
    נירית
    16/11/2013

    שלום רב,
    אני בת 38, נשאית של תלסמיה לא פעילה, וסובלת מאנמיה.
    בנוסף, חליתי במחלת גרייבס (פעילות יתר של בלוטת התריס) לפני כשנתיים, לאחר ההריון השני. בעקבות טיפול תרופתי, כרגע הבלוטה מאוזנת ואני נמצאת בתהליך של הורדת מינון הטיפול התרופתי עד להפסקה מלאה בקרוב, במידה ולא יהיו הפתעות.
    בשנים האחרונות לא נטלתי ברזל.
    ביקרתי השבוע אצל המטולוג שקבע כי בעקבות ממצאי בדיקת הדם שהראו על:
    ברזל: 27
    המוגלובין: 11.2
    אני סובלת מסחרחורות לעיתים קרובות ועייפה מאד רוב הזמן.
    עלי לקבל עירוי ברזל מסוג Venofer בכמות של 100mg אחת לשבוע במשך שישה שבועות.
    רציתי לדעת האם ישנם סיכונים בעירוי ברזל, האם יש חלופות יעילות לעירוי והאם כדאי להיוועץ ברופא נוסף.
    תודה מראש ושבוע טוב,
    נירית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עירוי ברזל עקב אנמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עירוי ברזל עקב אנמיה - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    17/11/2013

    ראשית כדאי לברר מהי סיבת האנמיה
    שנית לא מומלץ מתן ונופר עם רמת המוגלובין של 11 גרם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו