עירויי ברזל-דחוף!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עירויי ברזל-דחוף!!!
    אביטל
    09/12/2013

    בת 30 עם אנמיה על רקע חסר ברזל כבר למעלה מעשור. אחות במקצועי. המוגלובין תקין אך פריטין, ברזל ו MCV תמיד מתחת לנורמה. עקב בעיות ספיגה לא ברורות (נשללו בעיות גאסטרו וכו') מטופלת בעירויי וונופר בהתאם לתוצאות הבדיקות. פריטין בעבר הגיע עד 2 כשהמינימום 10 ברזל כעת 25 mcv תמיד לא עובר את ה 80 ולכן ההמטולוגית הפנתה אותי לבירור תלסמיה. טרם ביצעתי. ברקע מחלת IGA NEPHROPATHY .
    לא מקבלת וונופר בקביעות או אחזקתי אלא בהתאם לבדיקות הדם ולזמן שיש לי או אין לי.
    רציתי לשאול מס' דברים:
    1. ההמטולוגית המליצה לי על 2 אמפולות בכל פעם אך אני לא מרגישה טוב מזה ולכן רציתי לדעת האם ניתן לפצל זאת לפעמיים בשבוע? האם ניתן לעשות יום אחרי יום או שעדיף מרווח?
    2. אני צריכה לעשות בדיקות דם די בדחיפות אבל יודעת שלא טוב לעשות יום אחרי עירויי וונופר. כמה זמן צריך להמתין בין קבלת עירויי לביצוע בדיקות דם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עירויי ברזל-דחוף!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עירויי ברזל-דחוף!!! - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    09/12/2013

    אין בעיה לפצל את הטפול
    בכל מקרה רצוי לברר את הסיבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עירויי ברזל- בהמשך לתשובתך!

    אבי 31
    10/12/2013

    אם נשללו בעיות גאסטרואינטסטינליות ובדיקות התלסמיה שהיפנתה אותי ההמטולוגית יהיו תקינות, מה עוד ניתן וצריך לבדוק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו