מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נטילת קרטיהטלי28/12/2013
שלום רב,
אני שנתיים לאחר אירוע של DVT על רקע של גלולות, בת 22. במשך שנה לקחתי קומדין, ובמשך השנה הבאה אחריה לא נטלתי כלום. לאחרונה המטולוג המליץ לי לקחת קרטיה 100 מ"ג ליום למניעה. התחלתי לקחת, ועכשיו התגלה אצלי החיידק הליקובקטר, השאלה שלי היא האם יש להפסיק את הקרטיה מפני שאני לוקחת כעת גם אומפרדקס (נוגד חומציות)? ובאופן כללי, אם יש לי בעיות בקיבה אם כדאי להפסיק עם הקרטיה?
בנוסף, אני מטופלת בהסרת שיער בלייזר. ההמטולוג אמר שאין בעיה להמשיך עם הלייזר יחד עם הקרטיה, רק המליץ להפסיק לקחת כחמישה ימים לפני כל טיפול. קראתי שהפסקה של אספירין מסוכנת, האם בכל זאת כדאי להפסיק?
שאלה אחרונה, האם אספירין ביחס לגיל הצעיר שלי ולזה שה-DVT היה על רקע של גלולות זה משהו שאולי עדיף לי לא לקחת, לעומת הסיכונים?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חידוד
טלי29/12/2013אני שואלת לגבי הקרטיה יחד עם אומפרדקס כי הבנתי שהאומפרדקס מונע את השחרור של התרופה כשמדובר באספירין מצופה- כמו קרטיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידוד - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ31/12/2013ראי תשובה קודמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטילת קרטיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ31/12/2013קודם רצוי לברר במרפאת קרישה אם אין לך הפרעה כלשהיא עי ביצוע בדיקות מתאימות של מנגנון הקרישה
לא רצוי לקחת אספירין אם יש בעיות בקיבה
הפסקת אספירין למספר ימים אינה מסוכנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
טלי31/12/2013עשיתי בירור קרישיות יתר- יצא תקין. ההמטולוג בכל זאת המליץ לקחת אספירין למנייעה בשל כך שהפקקת הגיעה עד הבטן ועדין יש שאריות קריש.
כתבת שלא כדאי לקחת אספירין כשיש בעיות בקיבה, אם כך יש חלופה לאספירין? ואם אני מפסיקה האם זה לא מסכן אותי (ולו רק בשל העובדה שכבר התחלתי).
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



