שטפי דם פנימיים בעקבות שברים בצלעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שטפי דם פנימיים בעקבות שברים בצלעות
    זאב
    30/12/2013

    שלום רב

    בסוף שנת 2011 נפלתי ושברתי את הצלעות. בצילום שנעשה מייד לא אובחן שבר
    אך צילום שנעשה לאחר 3 חודשים בעקבות מחלה וירלית קשה גילה שברים בצלעות
    והרופא אמר שלא שמו לב לזה כשנפלתי וזה נרשם בסכום המחלה , אך נאמר לי שאין שום טיפול לשבר בצלעות וואין מה לעשות.
    אני מבצע בדיקות דם שיגרתיות פעמיים בשנה בשל סכרת סוג 2 ורופא המשפחה מרוצה מהבדיקות ואומר לי שאני משומש במצב טוב.
    לאחרונה צדה את עיני בדיקה שנקרת Platelets וראיתי שהתוצאות מסומנות באדום מתחת לרמה המומללצת.
    בדקתי באינטרנט את העניין ושם כתוב שרמה נמוכה של הבדיקה Platelets מעידה על שטפי דם פנימיים.
    עלה לי פתאום רעיון לבדוק את מצב הבדיקה לפני השבר בצלעות ושם כל התוצאות בשנים הקודמות לנפילה היו בנורמה מעל 160
    כל התוצאות של הבדיקות במשך 3 שנים ( 7 בדיקות ) לאחר השבר בצלעות הראו תוצאות של 146, 84, 97, 87, 137, 133, 122.

    שאלתי היא זו ה:
    אם יש לי שטפי דם פנימיים ?
    מה צריך לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שטפי דם פנימיים בעקבות שברים בצלעות - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    31/12/2013

    הספירות של הטרומבוציטים נמוכות אך לא מסבירות שטפי דם
    רצוי לפנות למרפאה המטולוגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו