טרומבופילי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טרומבופילי
    dor
    15/01/2014

    שלום
    לאחר בדיקה נמצא אצלי טרומבופיליה FACTOR V ,היה DVT לפני 12 שנה .
    כיום בת 30 ,ווסת אחרון: 8.12.13
    מחזור סדיר,כל 30 יום למשך 5 ימים. היה דימום בתאריך: 7.1.14 למשך יומיים וחצי ונעלם לאחר יומיים היתה הפרשה חומה יחידה.לא היה ברור ,אולי היתה השתרשות.לכן חישבתי ויצא שכרגע אני אולי במהלך של 5 שבועות ו-3 ימים להריון.
    היום התבצע בדיקת HCG ונמצא : שלילי.
    האם ייתכן שלא נראה רמת ההורמון בדם עקב הטרומבופיליה הידועה ?
    אני לא נוטלת קומדין ,והזרקת קלקסן-נאמר לי ע"י הגניקולוג להתחיל עם קלקסן רק כאשר נודע על הריון.
    האם הייתי צריכה להתחיל לפני ההריון לקחת קלקסן כלומר מיום הביוץ?
    האם אי הזרקת קלקסן יכולה למנוע מרמת ה-HCG בדם לעלות?
    האם כדאי לבצע בדיקת הריון ביתית בעוד כמה ימים?
    אשמח לשמוע את דעתך בנושא.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טרומבופילי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרומבופילי - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    16/01/2014

    לשאלה אין קשר.
    בנוגע לטיפול בהרין ההחלטה בידי הגינקולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו