קרישיות יתר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרישיות יתר
    אדווה
    19/01/2014

    שלום!
    לפני חודשים ספורים התחלתי לקחת לראשונה גלולות - פמינט. במהלך תקופת נטילת הגלולות חשתי בכאב עז בשוק הימני שברגל. הלכתי לרופא נשים, הוא הפנה אותי לערוך בדיקות לקרישיות יתר והמליץ לי להפסיק את הגלולות. אכן הפסקתי, עשיתי בדיקות ואלו הם התוצאות החריגות של חלק מהבדיקות שערכתי;

    Protein C activity יצא עם ערכים גבוהים מהנורמה כאשר הטווח הוא בין 70-130 והערכים שהתקבלו הם 138%

    PTT LFS יצא עם ערכים נמוכים מהנורמה כאשר הטווח הוא בין 28-45 והערכים שהתקבלו הם 36 sec וזה הושפע מטיפול נוגדי קרישה.

    הLAC SCREEN RVVT גם כן יצא עם ערכים נמוכים כאשר הטווח נע בין 37-46 והערכים יצאו 33sec

    הLAC CONFIRM RVVT יצא גם הוא נמוך מהנורמה כשהטווח הוא בין 30-40 והתוצאה יצאה 29 sec.

    בעקבות התוצאות החריגות האצה הרופא העיד שאני אכן סובלת מנטייה לקרישיות יתר ולכן לא אוכל ליטול גלולות יותר. רציתי לדעת מה האפשרויות הפתוחות בפני מלבד שימוש תמידי בקונדום? האם יש אמצעי מניעה אחרים היכולים לעזור?
    בנוסף, מה הן ההשלכות העתידיות בחיי היומיום?
    אני מתגייסת בעוד כשבועיים, האם יש מניעה או הגבלה כלשהי בשירות הצבאי?


    אני רק בת 19.. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרישיות יתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרישיות יתר - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    19/01/2014

    לגבי תחליף לגלולות מומלץ להתייעץ עם רופא הנשים
    אני מציע גם יעוץ במרפאה לבעיות קרישה
    על מנת לראות את כל הנתונים ולקבל הסבר ישיר על האבחנה במידה וקיימת ומה
    ניתן לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו