האם הבדיקה תקינה ואני יכולה להתחיל לנסות להיכנס להריון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם הבדיקה תקינה ואני יכולה להתחיל לנסות להיכנס להריון?
    פרופ` אלן ברבי
    19/02/2014

    אני בת 31 מתכננת הריון שלישי
    הריון ראשון תקין, הריון שני מלווה בדימומים רבים והיפרדות שליה שהביאה ללידה בשבוע .31
    ביצעתי תבחין APLA וה ratio RVVT-LAC לפני שלושה חודשים 1.57 גבוה מהנורמה.. זה המדד היחיד שהרופאת נשים וההמטולוגית התייחסו אליו למרות שהיו עוד תוצאות אחרות חורגות מהנורמה.
    חזרתי על הבדיקות ןה 1.25 ratio RVVT-LAC .בגבולות הנורמה. אך המדדים האחרים: 26.4 ׁPTT-LAC SENSITIVE ׁ(נמוך), RVVT-LAC SENSITIVE 35 (נמוך), RVVT-LAC INSENSITIVE 28 (נמוך), מדדים אלו נמוכים ולא ברור לי האם הבדיקה תקינה ואני יכולה להתחיל לנסות להיכנס להריון?
    אשמח לתשובה מהירה
    תודה, רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת קרישיות יתר - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    20/02/2014

    הבדיקות לא מתאימות לתסמונת apla. לשאלה לפנות לרופא נשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו