אנמיה נורמוציטית כרונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנמיה נורמוציטית כרונית
    דן
    04/03/2014

    שלום

    אני בן 42. מאז שנת 2010 הופיע אצלי אנמיה כאשר המוגלובין HC עומד על ערך הנע בין 13 עד 13.5. ה HCT נע בגבולות 38 עד 40 וה RBC נע בגבולות של 4.2 עד 4.5.

    שאר המדדים כמו MCV ו MCH תקינים. גם רמות ברזל ו B12 וטנספרין תקינות ועוד שלל בדיקות שרופא המשפחה נתן לרבות קולונוסקופיה מיותרת שעברתי... גם תפקודי כליות וכבד תקינים. גם בדיקות למחלות מעיים, צליאק וזיהומים כרוניים תקינות (אני כן סובל מ IBS מאז 1995).

    נראה שלרופא המשפחה אין ממש מענה עבורי. הוא אמר שהאנמיה שלי אינה חמורה מספיק בכדי להצריך בירור מעמיק יותר כגון בדיקת מח עצם. גם אין לי ממש סימפטומים של חולשה או עייפות או חיוורון. אני עוסק המון בספורט וצמחוני. לטענתו אפשר לחיות עם זה רק יש לעקוב אחת לשנה...

    האם יש עוד משהו שכדאי לבדוק? האם אני צריך להתעקש לפנות להמטולוג לבירור מעמיק יותר?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנמיה נורמוציטית כרונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנמיה נורמוציטית כרונית - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    05/03/2014

    מדובר בערך המוגלובין בגבול תחתון של הנורמה משנת 2010.יתכן בגלל הדיאטה הצמחונית.
    ממליץ על מעקב בלבד ובדיקות רוטיניות כמקובל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו